jjkoggan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Crooked Cracker skrev (4 timer siden): I forhold til vår knøttlille befolkning er det meget høyt. Mindre enn 10% av hele befolkningen er meget høyt? 2
Maabren Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 20 minutes ago, Atib Azzad said: Jeg ser mennesker i begge bilder som går mot kamera, jeg mangler referansepunkter for å erklere de ene for lykkejegere og de andre som flyktninger, hvilke markører er det som gjør at du kan konkludere så selvsikkert? Unge menn er automatisk lykkejegere, krig kan ikke ramme unge menn? 15 år med haudelaus innvandring til Europa har gjort ei slik tolkning sannsynlig. 1
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden jjkoggan skrev (3 minutter siden): Mindre enn 10% av hele befolkningen er meget høyt? Når det er forventet å øke med 40% på kort tid, og integreringen er så utfordrende så ja. Mener du vi skal vente til vi får svenske forhold før vi gjør noe? Det er også bedre for de som kommer at det ikke kommer flere enn vi klarer å integrere på en god måte 1
Maabren Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden 24 minutes ago, Atib Azzad said: Ja, jeg er rasisten.. Jeg så deg nettop raljere i et innlegg hvor du skryter av den høye mentale skalaen du ligger på, at du kom til å bli kalt det ene og det andre for å si et eller annet, men det er kanskje bare problematisk når det skjer mot deg, ikke når du gjør det mot andre.. Du er oppegåande må vite ved å vri innlegget om til noko heilt anna enn det eg seie, ganske normal måte å diskutere på for venstrevridde...
Tussi Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden https://www.vg.no/nyheter/i/JO12MR/stoere-lover-toeffere-asylpolitikk God kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå