kjell arne halv Skrevet torsdag kl 08:59 Skrevet torsdag kl 08:59 Hei. Jeg har vært tilkoblet 5GHZ nettverks tilkobling. Nå får jeg bare koblet til med 2.4 Ghz, Når jeg prøver å koble til 5G i internett tilgangen så får jeg beskjed "kan ikke koble til" Pc, windows 11
Nimrad Skrevet torsdag kl 09:30 Skrevet torsdag kl 09:30 kjell arne halv skrev (30 minutter siden): Hei. Jeg har vært tilkoblet 5GHZ nettverks tilkobling. Nå får jeg bare koblet til med 2.4 Ghz, Når jeg prøver å koble til 5G i internett tilgangen så får jeg beskjed "kan ikke koble til" Pc, windows 11 Har det skjedd noe i mellomtiden her? Ny PC/nytt utstyr, nye innstillinger på router, oppdateringer etc.?
Svein M Skrevet torsdag kl 10:12 Skrevet torsdag kl 10:12 En kan prøve "glem nettverk", også velge det inn igjen og legge inn passord på nytt. 1
kjell arne halv Skrevet i går, 09:10 Forfatter Skrevet i går, 09:10 Hi. Ikke noe har skjedd i mellomtiden . jeg har fibertilkobling trådløs fra huseier, Han sier at hanhar heller ikke gjort noe
sedsberg Skrevet i går, 09:54 Skrevet i går, 09:54 Prøvd å restarte router? Ikke ukjent at de kan krasje i ny og né. Har hatt flere oppdrag med PC-er hvor WiFi ikke fungerer og hvor det viste seg at routeren hadde klikka.
kjell arne halv Skrevet i går, 11:10 Forfatter Skrevet i går, 11:10 Men da hadde jeg vel ikke fått koblet med til på 2.4Ghz?
sedsberg Skrevet i går, 11:14 Skrevet i går, 11:14 2 minutes ago, kjell arne halv said: Men da hadde jeg vel ikke fått koblet med til på 2.4Ghz? Ingen automatikk at begge må krasje samtidig. 1
kjell arne halv Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden har prøvd å restarte routeren uten at det har hjulpet
sedsberg Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Er det samme problemet hvis du prøver å koble til med andre PC-er, nettbrett eller telefoner? 1
kjell arne halv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Samme skjer med mobilen ."kunne ikke koble til"
sedsberg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 4 hours ago, kjell arne halv said: Samme skjer med mobilen ."kunne ikke koble til" Da vet du at det er routeren som er problemet. Prøv å kjør en factory reset/fabrikkinstillinger eller hva det heter på din router. Endret 1 time siden av sedsberg
Jalla21 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis det er Telia som leverer nett og router så har de akkurat sendt ut oppdateringer som skal gjøre enhet "smartere" Da kan ting skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå