Gå til innhold

Intet mindre enn utrolig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som influensere (her gamer.no) er eneste som faktisk hyller alt mulig (betalt?) om dagen fordi min virkelighet er alltid noe helt annet. Alt er kjedelig og det samme om og om igjen. Handler bare om å please folk i stedet for å faktisk lage en god og spennende historie. Sesong 1 var bra og så ble det bare verre. Sesong 4 orket jeg ikke og jeg sovnet nesten med en gang på episode 1 av sessong 5. 

• Liker 1
Skrevet
Mumitrollet1337 skrev (51 minutter siden):

Virker som influensere (her gamer.no) er eneste som faktisk hyller alt mulig (betalt?) om dagen fordi min virkelighet er alltid noe helt annet. Alt er kjedelig og det samme om og om igjen. Handler bare om å please folk i stedet for å faktisk lage en god og spennende historie. Sesong 1 var bra og så ble det bare verre. Sesong 4 orket jeg ikke og jeg sovnet nesten med en gang på episode 1 av sessong 5. 

Gamer.no tar ikke betalt for anmeldelser eller andre vurderinger. Nettsiden publiserer meninger basert på opplevelsene til skribenten som har spilt spillet, testet produktet eller sett filmen/TV-serien. 

Leit å høre at du ikke finner glede av spill, film, TV eller annen underholdning i disse dager. Håper det dukker opp noe som fenger mer etter hvert. :) 

• Hjerte 2
Skrevet
akelbo skrev (43 minutter siden):

Leit å høre at du ikke finner glede av spill, film, TV eller annen underholdning i disse dager. Håper det dukker opp noe som fenger mer etter hvert.

Det er jo noe dere burde skrive om, når dere først skal skrive om filmography serier. Hvorfor blir det produsert så mange flopper de siste årene? Hvorfor er det så lite kreativt og originalt? 

Dere burde også nevne budsjettet til stranger things, når man snakker om forventninger. Det forventes jo at noe med enorm produskjon leverer. Det samme kan sies om Andor, som hadde noe sånn som 700 milloner dollar budsjett for to korte sesonger. Spinnville summer, skyhøye forventninger. Men den serien leverte faktisk. Det er også em serie dere burde se nærmere på sammen med eldre star wars spill, og forklare oss hvorfor vi ikke får flere modne fortellinger satt i det universet. 

Skrevet
20 hours ago, bubba477 said:

Stoppa rett før slutten på forrige sesong. Orker bare ikke mer av det..

Samme her. De fleste sesongene var kjempebra, serien ga meg veldig mange minner fra barndommen. Men, i sesong 4 mistet jeg interessen. 

Skrevet
guttis84 skrev:

ELENDIG serie...

Ikke ofte elendige serier ligger på nesten 9 på imdb. Så flesteparten er uenige med deg. Selv synes jeg den er veldig bra. Hyggelig at nyeste sesong er den best ratede så langt, har ikke sitt det selv enda da.
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
4 hours ago, Mumitrollet1337 said:

Det er din mening, og jeg respekterer den uten å anklage deg for noe. Min datter har sett Stranger Things to ganger og elsker serien. Jeg har ikke sett noe penger fra Netflix på hennes konto, men skal dobbeltsjekke for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...