Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 04:48 Skrevet mandag kl 04:48 Udo Kier er død Kjent fra Command & Conquer, Call of Duty og den kommende Kojima-grøsseren OD. Les hele saken på Gamer.no»
bubba477 Skrevet mandag kl 07:30 Skrevet mandag kl 07:30 Det var trist. Trodde ikke han var så gammel. Hvil i fred!
Filmvenn Skrevet mandag kl 07:36 Skrevet mandag kl 07:36 For et ikon. Bare de siste årene har han levert synes jeg i både Swan Song og Bacurau.
dreadbolt Skrevet mandag kl 08:35 Skrevet mandag kl 08:35 R.I.P. Kroneksempelet på en skuespiller som ikke alltid spilte i bra filmer, men som alltid - uten unntak - gjorde en god rolle. 1
PaladinNO Skrevet i går, 08:39 Skrevet i går, 08:39 dreadbolt skrev (På 24.11.2025 den 9.35): Kroneksempelet på en skuespiller som ikke alltid spilte i bra filmer, men som alltid - uten unntak - gjorde en god rolle. Amen. Jeg så på Imdb-listen at det er ikke mange ting jeg har vært borti hvor Udo Kier var med, men Red Alert 2 er såklart på listen. Samme med filmene Iron Sky, Far Cry og Bloodrayne. Han hadde kanskje små roller i filmene - og kanskje filmene var dårlige - men jeg har heller aldri sett ham gjøre en dårlig rolle. Og rollen som Yuri må man vel kalle ikonisk. Udo har en stemme man husker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå