Gå til innhold

Trekker den norske storsuksessen fra The Game Awards

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om Gamer.no vil gjera eit "scoop" angåande hans identitet, kan de jau spandere nokre timar med å etterforske "ryktene" om kven han er, er meir ein kjend løyndom enn noko anna, sjølv om eg likar stilen hans med å leike mystisk :grin:

Endret av 0ter
Skrevet
2 minutes ago, TST said:

Det kan være en grunn til at de ikke skriver hva han heter enda, selv om de vet det. Ikke uvanlig i media 😉

Ser den ^^

Skrevet (endret)
6 minutes ago, Donkey Kong said:

Mitt forslag. Du hørte der her først.

Molyneux lovar og leverer ikkje. Dani... eg meiner Vedinad er vel i diametralt motsett kategori :) 

Endret av 0ter
Skrevet (endret)

Var vel ganske innlysende når alt kommer til alt at dette ikke var debut-spill, Vedinad Westmacott?

Endret av Milarwen
Skrevet
Sjørøver skrev:
Milarwen skrev (20 timer siden):

Var vel ganske innlysende når alt kommer til alt at dette ikke var debut-spill, Vedinad Westmacott?

Hvordan var det ganske innlysende? 

Det er åpenbart at det er Danidev selv som står bak spillet, enten via en shadowdev, eller mer sannsynlig seg selv med et pseudonym.
Skrevet
aguna skrev (1 time siden):

Det er vel ganske opplagt hvem denne utvikleren er. Klarer journalistene virkelig ikke å fastslå dette? Jeg kjenner ikke til ham fra før men det første jeg tenkte på var: VEDINAD -> DANIDEV

https://danidev.netlify.app/

https://youtube.com/danidev

Hei.

I dette tilfellet tjener det hverken Gamer.no eller våre lesere å avsløre potensielt navn og identitet på en person som tilsynelatende ønsker å forbli anonym. Dersom skaperen av Megabonk ønsker å stå frem i et intervju eller lignende med oss, er døren alltid åpen – som nevnt i vår forrige artikkel om spillet. :) 

• Innsiktsfullt 3
Skrevet
5 hours ago, akelbo said:

Hei.

I dette tilfellet tjener det hverken Gamer.no eller våre lesere å avsløre potensielt navn og identitet på en person som tilsynelatende ønsker å forbli anonym. Dersom skaperen av Megabonk ønsker å stå frem i et intervju eller lignende med oss, er døren alltid åpen – som nevnt i vår forrige artikkel om spillet. :) 

Helt enig med dere her. Nå har jeg sagt hvem jeg tror det er men har ingen problemer med at utvikleren forblir anonym. Personlig syns jeg det har blitt litt av personaen til Vedinad. Rett og slett blitt litt av moroa? 😃

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...