Dragonlove Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Har en Acer Aspire 5 17.3" som batteriet ikke er helt 100% på lenger, ellers så er den bærbare strøken og som ny, men jeg ønsker og kjøpe ett nytt batteri da pc fungerer fint til mitt bruk, noen som har gode erfaringer med 3 parts leverandører? Fant dette hos Pcbatterier men har ikke noen erfaringer med butikken, ønsker ikke noe Kina batteri, men det er vel muligens det de selger? https://www.pcbatterier.no/batteri-til-acer-a515-serien-aspire-5-a515-serien-a715-serien-acer-aspire-nitro-5-an515-aspire-e3-serien-aspire-e5-serien-aspire-es1-serien-aspire-r3-r5-og-r7-seriene-aspire-v3-371-og-v3-372-v5-122-cb5-311-og-cb5-571-acer-chromebook-11-12-15-mm.html
SpaceHog Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det ser ut til at kundene er meget godt fornøyd med PCbatterier ifølge Trustpilot:
Dragonlove Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden SpaceHog skrev (1 time siden): Det ser ut til at kundene er meget godt fornøyd med PCbatterier ifølge Trustpilot: Det har jeg fått med meg, men det er noen negative anmeldelser inni der også, også tenkte jeg og høre med erfaringer herfra også. Majoriteten av de som kjøper på en nettside skriver jo positive innlegg bare de har motatt ogsåvidt testet varene, man får likksom ikke sånn langtids tilbakemeldinger.
sedsberg Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Norsk butikk som må følge norske lover og regler så det burde være trygt. De har en del påstander som sammen med 1 års garanti, reklamasjon og angrerett burde gi deg god mulighet til å returnere hvis det ikke skulle samsvare med forventninger og opplysninger.
ilpostino Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden jeg har ikke hørt noe annet enn positive ting om den nettbutikken.
OC-Freak Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har handlet derfra for en stund siden. Virket fint for min del. Men ja det er uoriginale batterier fra kina, tilsvarende Aliexpress. Men håper og tror de styrer unna de som er "fake" på kapasitet.
sedsberg Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden 5 hours ago, OC-Freak said: Har handlet derfra for en stund siden. Virket fint for min del. Men ja det er uoriginale batterier fra kina, tilsvarende Aliexpress. Men håper og tror de styrer unna de som er "fake" på kapasitet. Tror nok de er milevis over de billigste Ali/eBay/Amazon-batteriene. De er ofte direkte svindel. Celler fyllt med sand f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå