wampster Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drunkenvalley skrev (4 minutter siden): Ja. Å ikkje tolerere deg er ein heilt anna ting. Edit: Det er også stygt å lyge, for det er openbart ikkje berre eg som er "ufin" her inne. Så du velger hvem man kan være tolerant mot og likevel bli kalt tolerant selv? 😂 Kan du svare på min edit2 også? På forhånd takk mr tolerant 1
wampster Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Duriello skrev (14 minutter siden): Hva eksakt er forskjellen? 🙂 Personen føler selv det er en forskjell, og det er jo denne personen som avgjør hva som kan defineres som å være tolerant (h*n) og hva som kan defineres som å være "et rasshøl" (meg). 1
Drunkenvalley Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, Duriello said: Hva eksakt er forskjellen? 🙂 Å "vera tolerant" i denne kontekst er å akseptere forskjeller mellom folk, og ikkje hetse eller trakassere dei for dei forskjellene. Me kan dra eksempler rundt rasisme, kjønn og meir, men eg trur det blir ein jævlig lang kommentar som mister poenget sitt etter kvart då. ...men toleransen for andre betyr ikkje at eg skal tolerere at nokon er eit rasshøl. Nokon kan vera transkjønnet og framleis vera rasshøl. Dei slutta ikkje vera transkjønnet, men det er intet problem å erkjenne og kalle dei ut som eit rasshøl når dei var eit rasshøl. Ein ting eg sjølv mislik er når rasshøl meine dei ikkje er rasshøl fordi dei ikkje har sagt "ufine" ting. Dei har ikkje kalt nokon fæle namn, dei har ikkje gjord ditt eller datt... Nei, nei, dei har berre sagt stygge ting om "muslimer", eller dei berre meine at det er ein "transkjønnet agenda," osv. Det er falsk høflighet, kor ein snakker skit, men påstår at ein er så jævlig salig fordi ein ikkje så eit ufint ord. ...og så seie dei likevel ofte ufine ord da, dei berre meine påpasselig at det ikkje er ufint sjølv. Denne tråden er jo prakt-eksempel på dette, kor dei ikkje liker å bli kalla nazist, men dei syt og klager seg samtidig over "woke" og "kommunister" og anna skitsnakk. 2
Duriello Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Drunkenvalley skrev (1 time siden): Å "vera tolerant" i denne kontekst er å akseptere forskjeller mellom folk, og ikkje hetse eller trakassere dei for dei forskjellene. Me kan dra eksempler rundt rasisme, kjønn og meir, men eg trur det blir ein jævlig lang kommentar som mister poenget sitt etter kvart då. ...men toleransen for andre betyr ikkje at eg skal tolerere at nokon er eit rasshøl. Nokon kan vera transkjønnet og framleis vera rasshøl. Dei slutta ikkje vera transkjønnet, men det er intet problem å erkjenne og kalle dei ut som eit rasshøl når dei var eit rasshøl. Ein ting eg sjølv mislik er når rasshøl meine dei ikkje er rasshøl fordi dei ikkje har sagt "ufine" ting. Dei har ikkje kalt nokon fæle namn, dei har ikkje gjord ditt eller datt... Nei, nei, dei har berre sagt stygge ting om "muslimer", eller dei berre meine at det er ein "transkjønnet agenda," osv. Det er falsk høflighet, kor ein snakker skit, men påstår at ein er så jævlig salig fordi ein ikkje så eit ufint ord. ...og så seie dei likevel ofte ufine ord da, dei berre meine påpasselig at det ikkje er ufint sjølv. Denne tråden er jo prakt-eksempel på dette, kor dei ikkje liker å bli kalla nazist, men dei syt og klager seg samtidig over "woke" og "kommunister" og anna skitsnakk. Alright, takker for forklaringen. 😁👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå