Gå til innhold

Kristendom, en eneste sannhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 hours ago, jjkoggan said:

Det endrer ikke faktumet at innlegget ditt kom med ingen argumenter og var derfor usaklig.   Personangrep som»dere er idioter» er usaklig og uinteressant 

Nei. Idiot har en definisjon.

ETYMOLOGI 

innlånt, jf. fransk ideot, tysk Idiot, engelsk idiot; via latin idiota, fra gresk idiotes 'privatmann; udannet, uvitende person', avledet av idios 'særegen'

Det er ikke personangrep. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 hours ago, DukeNukem3d said:

All religion er overtro, samtidig er det stor forskjell på religionene.

Det kommer helt an på hvor du bor. Hadde jeg bodd i Nord-Irland hadde jeg vært mer bekymret over kristne enn muslimer

Skrevet
skaftetryne32 skrev (13 timer siden):

Hva gir deg rett til å kritisere når du gjør akkurat det samme selv?

Vis meg på personangrepene mine, og innleggene uten et argument.  (Feilete argumenter ikke teller)

Skrevet
leticia skrev (23 timer siden):

Du dør, forråtnelsesprosessen setter i gang, og til slutt er det ingenting igjen av kroppen din. The end. 

Vel, det er jo oppstandelsen som er den røde tråden gjennom hele NT, altså uforgjengeligheten, som er det motsatte av forgjengeligheten ( Fork.3.18-19) Uforgjengeligheten forklares i 1.Kor.15.45-57 som skjer ved tidens slutt, eller siste basun. Men... sjelen (harddisken) dør ikke om legemet dør, det forsvinner ut av kroppen i dødsøyeblikket forteller NT (Matt.1028)

• Liker 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (14 timer siden):

Frihet fra religion er også en menneskerett.

Selvsagt.  Hva betyr det for deg?  Ingen burde få lov å ytre religiøse meninger i det offentlige?  Ingen kan tvinge deg å gå på en kirke?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...