Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig sølibat er ikke et valg de fleste menn tar. Men samtidig fremstiller media at alle har tilgang til en partner

Gjest b1a0e...c2e

Anbefalte innlegg

Gjest 73801...74b
Skrevet
Grønn420 skrev (2 minutter siden):

Kjærlighet mellom mann og kvinne finnes ikke. Den eneste kjærligheten som faktisk er ekte, er en forelder sin kjærlighet for sitt barn.

Å joda, men den er ikke medfødt og knyttet til en. Mannens medfødte kjærlighet er til kvinner, å holde fast og finne alt i den ene krever klokskap og ekstra innsats. Noe stadig færre har særlig mye av i dag. Jeg trenger vel ikke en link for å underbygge en slik påstand. Det er dessuten en annen type kjærlighet.

Anonymous poster hash: 73801...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gjest 73801...74b skrev (2 minutter siden):

Å joda, men den er ikke medfødt og knyttet til en. Mannens medfødte kjærlighet er til kvinner, å holde fast og finne alt i den ene krever klokskap og ekstra innsats. Noe stadig færre har særlig mye av i dag. Jeg trenger vel ikke en link for å underbygge en slik påstand. Det er dessuten en annen type kjærlighet.

Menn har ikke kjærlighet til kvinner. Har de aldri hatt. Hvordan tror du verden og samfunnet hadde sett ut om menn fikk bestemme absolutt alt uten konsekvenser?

Kan vi slutte en gang for alle å kalle kåtskap for kjærlighet? 

Endret av Grønn420
Gjest 73801...74b
Skrevet

Bla bla. Jeg er fullverdig kvinne og har ikke sex. Kan ikke se for meg noe eklere enn nettopp sex. 

Fint at du føler deg som det. Så kan andre tenke hva de vil.

Skrevet
Gjest 73801...74b skrev (Akkurat nå):

Fint at du føler deg som det. Så kan andre tenke hva de vil.

Riktig, men du hevder at alle er sånn. Så jeg påpeker at det stemmer ikke. 

Gjest 73801...74b
Skrevet
Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Menn har ikke kjærlighet til kvinner. Har de aldri hatt. Hvordan tror du verden og samfunnet hadde sett ut om menn fikk bestemme absolutt alt uten konsekvenser?

Det er kjærligheten til kvinner som har skapt det aller meste i verden. For det meste er skapt av menn, og ingen ting er mer verdifullt for en mann enn en kvinne.

Skrevet (endret)
Gjest 73801...74b skrev (1 minutt siden):

Det er kjærligheten til kvinner som har skapt det aller meste i verden. For det meste er skapt av menn, og ingen ting er mer verdifullt for en mann enn en kvinne.

Dummeste jeg har lest her inne hittil i dag. Når du går på date så er du ikke snill med en dame av kjærlighet. Men for å få knulle. Når du endelig får henne i senga, så er du ikke snill med henne for at hun skal ha det bra. Men for at du skal ha det bra. Og når du endelig får ringen på fingeren så er det ikke av kjærlighet, men i håp om regelmessig sex. 

Kom an. Var det ikke du som snakka om naturens drifter? Hvorfor benekter du den? Kall en spade for en spade, nå. Jeg trodde vi ikke var politisk korrekte her? 

Endret av Grønn420
  • Liker 1
Gjest 73801...74b
Skrevet
Grønn420 skrev (1 minutt siden):

Riktig, men du hevder at alle er sånn. Så jeg påpeker at det stemmer ikke. 

Jeg mener du tar feil. Da blir det uavgjort mellom oss. Hva andre mener betyr ingen ting annet enn for dem selv.

Gjest 73801...74b
Skrevet

Dummeste jeg har lest her inne hittil i dag. Når du går på date så er du ikke snill med en dame av kjærlighet. Men for å få knulle. Når du endelig får henne i senga, så er du ikke snill med henne for at hun skal ha det bra. Men for at du skal ha det bra. Og når du endelig får ringen på fingeren så er det ikke av kjærlighet, men i håp om regelmessig sex. 

Kom an. Var det ikke du som snakka om naturens drifter? Hvorfor benekter du den? Kall en spade for en spade, nå. Jeg trodde vi ikke var politisk korrekte her? 

Du har tydeligvis hatt mange dårlige erfaringer, jeg har sympati med det.

Skrevet
Gjest 73801...74b skrev (2 minutter siden):

Du har tydeligvis hatt mange dårlige erfaringer, jeg har sympati med det.

Er ikke uavgjort lenger, jeg vant. Fordi jeg har rett. 

Skrevet
Grønn420 skrev (7 minutter siden):

Kjærlighet mellom mann og kvinne finnes ikke. Den eneste kjærligheten som faktisk er ekte, er en forelder sin kjærlighet for sitt barn.

Det var litt dystert på en fredag kveld. Men jeg er litt enig, dessverre. Kjærligheten foreldre har til barnet sitt er enda sterkere. Men da har man kanskje ikke truffet den rette?

• Liker 1
Skrevet
Subara skrev (Akkurat nå):

Det var litt dystert på en fredag kveld. Men jeg er litt enig, dessverre. Kjærligheten foreldre har til barnet sitt er enda sterkere. Men da har man kanskje ikke truffet den rette?

Kjærligheten til barn skal være sterkere. Det betyr ikke at man ikke har funnet den rette, bare at båndet til egne barn er mye sterkere... 

• Liker 2
Skrevet
Subara skrev (2 minutter siden):

Er ikke noe som heter den rette. Spørsmålet er om man er naiv nok til å tro på propaganda om at kjærlighet er ekte. 

Skrevet
leticia skrev (1 minutt siden):

Kjærligheten til barn skal være sterkere. Det betyr ikke at man ikke har funnet den rette, bare at båndet til egne barn er mye sterkere... 

Og jeg vil påstå, at det er den eneste kjærligheten som finnes. 

Gjest 73801...74b
Skrevet
Subara skrev (1 minutt siden):

Kvinner har en tendens til å bli betatt av ungene, på bekostning av mannen. Dette skjer sjelden hos menn, selv om det skjer oftere da parforhold oppløses, da blir det selvsagt også for mannen. Men dette er ikke en naturlig utvikling, bare en moderne utvikling.

Gjest 73801...74b
Skrevet
Grønn420 skrev (1 minutt siden):

Er ikke noe som heter den rette. Spørsmålet er om man er naiv nok til å tro på propaganda om at kjærlighet er ekte. 

Klart det er noe som heter det. Du kan ikke sammenligne denne typen kjærlighet med kjærlighet for unger. Ungene dine er en del av deg, og det vil de alltid være. Det krever ingen innsats, det krever bare veldig mye dumhet fra deg for å "overvinne" denne typen kjærlighet.

Skrevet
Gjest 73801...74b skrev (Akkurat nå):

Klart det er noe som heter det. Du kan ikke sammenligne denne typen kjærlighet med kjærlighet for unger. Ungene dine er en del av deg, og det vil de alltid være. Det krever ingen innsats, det krever bare veldig mye dumhet fra deg for å "overvinne" denne typen kjærlighet.

Nei, det er ikke det! Lyst er ikke kjærlighet! 

Skrevet
leticia skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jo genene fra foreldrene og man kan se seg selv i barnet. Men at man ønsker at kjærligheten til den man har fått barn med skal være like sterk for at den skal vare. Det virker kjærlighetsfremmende å få barn sammen hvis det var med riktig person eller lignende. 

Skrevet

For mange er det noe som heter den rette, det faktum at mange av oss ikke finner den, betyr ikke at den ikke finnes.

Med oss mener jeg mennesket, ikke nødvendigvis noen i tråden.

• Liker 1
Skrevet
Duriello skrev (1 minutt siden):

For mange er det noe som heter den rette, det faktum at mange av oss ikke finner den, betyr ikke at den ikke finnes.

Med oss mener jeg mennesket, ikke nødvendigvis noen i tråden.

Det tror ikke jeg noe på, men folk skal få tro det de vil. 

• Liker 1
Skrevet
Gjest 73801...74b skrev (12 minutter siden):

ingen ting er mer verdifullt for en mann enn en kvinne

Kommer veldig an på mannen det da. Mange menn ser på kvinner som verdifulle, og noen som de elsker, forguder og vil beskytte,  men så har man slike menn som utfører dette også da som viser at kvinner har null verdi for dem. 

#voldtekt

# vold i nære relasjoner

#partnerdrap

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...