Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig sølibat er ikke et valg de fleste menn tar. Men samtidig fremstiller media at alle har tilgang til en partner

Gjest b1a0e...c2e

Anbefalte innlegg

Skrevet
Krig og fred skrev (Akkurat nå):

Uff, trist. Du fortjener å bli elsket som alle andre, selv om du mener det motsatte. 

De fortjener ikke å utnytte meg nei, faen så kynisk du er da. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jarmo skrev (1 minutt siden):

Vi lever bare en gang, livet er for kort til å kaste vekk resten av tiden. Be happy again. :)

Og godt blir det dagen det tar slutt! Livet mitt blir ikke kasta bort fordi jeg ikke lar menn bruke meg. Livet handler om mer enn det, vet du. 

Skrevet
3 minutes ago, Grønn420 said:

De fortjener ikke å utnytte meg nei, faen så kynisk du er da. 

Du snakker om utnyttelse. Du sier alle menn utnytter deg, så da har du ikke opplevd kjærlighet allikevel? Det er rart hvordan noen individer alltid blir utnyttet, at det er noen individer som alltid faller for svindel, mens andre ikke.

Hva tror du fellesnevneren kan være?

• Liker 3
Skrevet
Krig og fred skrev (2 minutter siden):

Du snakker om utnyttelse. Du sier alle menn utnytter deg, så da har du ikke opplevd kjærlighet allikevel? Det er rart hvordan noen individer alltid blir utnyttet, at det er noen individer som alltid faller for svindel, mens andre ikke.

Hva tror du fellesnevneren kan være?

Er du som skriver at jeg fortjener å utnyttes. Det er lavmål, selv til deg å være. 

Skrevet
Grønn420 skrev (1 minutt siden):

Er du som skriver at jeg fortjener å utnyttes. Det er lavmål, selv til deg å være. 

Nei, det gjør han ikke. Les det han skriver ett par ganger til. 

God natt. 👍😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
Duriello skrev (3 minutter siden):

Nei, det gjør han ikke. Les det han skriver ett par ganger til. 

God natt. 👍😊

Å bli elsket = utnytte. 

Endret av Grønn420
Skrevet
Grønn420 skrev (3 minutter siden):

Å bli elsket = utnytte. 

Nei, om noe så betyr det det motsatte.

De som har sagt de elsker deg men ikke faktisk gjort det har forvridd din oppfatning av ordet.

• Liker 1
Skrevet
cuberen skrev (28 minutter siden):

Er vel forskjell på eros og andre type kjærlighet. Man kan ha full pakke med en kvinne. Når det er motvind så kan man vise enda mer at man har kjærlighet. Man kan også velge å gjøre noe på tross av, ikke på grunn av.  Det er en del av kjærligheten som viser at det er ekte. Nå er det sikkert mange som bare vil ha og gjør ting pga hva de skal få noe, eller oppfylle lysten sin.
Selv om det er godt å få, så liker jeg "Det er saligere å gi enn å få" det er noe i det og frigjørende når en ikke er en slave av egoet og selvet. Sann kjærlighet mellom en mann og en kvinne er absolutt mulig. Og det er å helt mulig å være tilfreds singel også.
Personlig tror jeg kjærligheten mellom mann og kvinne er veldig godt og viktig for barna sine også.

Ja, enig at det er viktigere å gi enn å få. Det ligger antagelig i kjærlighetens vesen. Og kjærlighet må jobbes med for at den skal vare.

Men ingenting er så ille som et ekteskap som ikke fungerer. Da har man det bedre alene enn sammen. Mine foreldre skilte seg altfor sent. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (1 minutt siden):

Nei, om noe så betyr det det motsatte.

De som har sagt de elsker deg men ikke faktisk gjort det har forvridd din oppfatning av ordet.

Nei. Forresten, den* ikke de. 

Og jeg ser hva @Krig og fred prøver på. Som alle andre menn så legges all skyld på kvinnen. Ble hun såret? Hun skulle ikke blitt glad i noen! Får hun bilen oppripet av en annen bil? Hun skulle ikke parkert der! Blir hun utsatt for voldtekt eller seksuell trakassering? Hun skulle ikke gått kledd sånn/oppført seg sånn! Ble hun baksnakket? Hun fortjente det! Ble hun bedratt? Det var garantert hennes feil! Han løy til henne? Hva faen forventet du, kvinne?! Hvordan kan du tro på det en mann sier til deg? All urett som rammer deg, er din feil! 

Jeg erkjenner høylytt at jeg var dum. Som falt for alle de grønne flaggene, de gode ordene, handlingene som "beviste" den såkalte "kjærligheten". Venninner som sa at han der er bra, foreldre som sier for en drømme svigersønn. Og jeg har lært å ALDRI falle for løgnene igjen. Kan med stolthet si, at jeg ble lurt én gang, og aldri igjen. 

Har hatt mange menn som har prøvd seg. Og de er så slu, snakker til meg som om jeg tror jeg er dum. Ååå du er så snill, ååå du er så god å snakke med, ååå du gjør hverdagen min bedre. Masse lureri fordi de tror de skal få ligge. Og når de gir komplimenter på utseende, skal jeg bli smigret fordi du syns rumpen min er fin når du sikkert har runket til 10000 forskjellige så langt i livet og vil ligge med alle fine rumper du ser? 🤣 Så heldig jeg er! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...