Gå til innhold

Norwaytwins (YouTube) kanalen

Marihøne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Guro har ikke sitt eget hjem. Hun er alenemor til gutt, han kjøper hun kun klær til på tights. Kjøper dyre Advents kalenderen, klær, sminke, sko, kun til seg.  

Endret av Marihøne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vi alle kan huske at vi skal være snille og greie med alle våre "neste", så blir jordkloden og nettet
et bedre sted å være. Vi begynner alle med oss selv. :( Sender en vennlig hilsen til tvillingene
og håper at de har det bra begge to. 

Skrevet
Sviskepott skrev (9 minutter siden):

Hvis vi alle kan huske at vi skal være snille og greie med alle våre "neste", så blir jordkloden og nettet
et bedre sted å være. Vi begynner alle med oss selv. :( Sender en vennlig hilsen til tvillingene
og håper at de har det bra begge to. 

Du kjenner de tydelig privat. Dette har med hva Guro prioriterer først og gjøre.  

Skrevet

Vær venleg å ta dette på kvinneguiden.no, slike tråder høyrer ikkje heime her. På diskusjon.no vil vi ha tråder som er egna for diskusjon, og med tittel som stemmer overeins med trådens innhold.

• Liker 4
  • Marihøne endret tittelen til Norwaytwins (YouTube) kanalen
Skrevet
The Avatar skrev (1 minutt siden):

Vær venleg å ta dette på kvinneguiden.no, slike tråder høyrer ikkje heime her. På diskusjon.no vil vi ha tråder som er egna for diskusjon, og med tittel som stemmer overeins med trådens innhold.

Hvor ikke diskutere de her og? de er på sosiale medier. 

Skrevet
Salvesen. skrev (Akkurat nå):

Mor til hvem? Hva snakker du om, eller hvem?😅

Guro mor til denne gutten se på kvinneguiden eller deres YouTube kanal.

Skrevet
Marihøne skrev (2 minutter siden):

Hvor ikke diskutere de her og? de er på sosiale medier. 

Fordi du har ikkje servert noko som helst som kan diskuterast, du har berre presentert lause påstandar. 

Og sjølv om du no har redigert tittel og innlegg, så er det syltynt grunnlag for ein diskusjon når det er ingen som kjenner til denne Guro sin privatøkonomi. Eg kan nok meir eller mindre garantere at din påstand er 100% korrekt. Har denne Guro så mykje som kjøpt eit sokkepar på Joker så er din påstand tilbakevist.

Skrevet

Dette er to hyggelige damer på 40 år. Som har en kanal på YouTube som handel om deres liv. Det er hva Guro som hun hetter moren til gutten prioriter først og sist. Ikke noe vondt ment fra meg. 

Skrevet (endret)
The Avatar skrev (8 minutter siden):

Fordi du har ikkje servert noko som helst som kan diskuterast, du har berre presentert lause påstandar. 

Og sjølv om du no har redigert tittel og innlegg, så er det syltynt grunnlag for ein diskusjon når det er ingen som kjenner til denne Guro sin privatøkonomi. Eg kan nok meir eller mindre garantere at din påstand er 100% korrekt. Har denne Guro så mykje som kjøpt eit sokkepar på Joker så er din påstand tilbakevist.

Jeg ser på kanalen deres vær dag! to hyggelige damer!! Jeg vet hva Guro kjøper hun vise dette fram. Du styrer da ikke dette Forume!! eller? 

Endret av Marihøne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...