Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Motor til hev/senk-pult er gåen - hvor få tak i ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i overskriften. Kjøpte et brukt bord på en butikk for brukte kontormøbler. Men etter et år sluttet strømforsyningen å virke.

Det føles litt dustete å kjøpe et nytt (brukt) bord bare fordi strømforsyningen sluttet å virke. Noen som har tips til hvor man kan skaffe noe sånt nytt/brukt?

Realistisk sett vil jeg vel heller spare penger på å kjøpe nytt (brukt) bord på finn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maxi 77 skrev (4 minutter siden):

Som i overskriften. Kjøpte et brukt bord på en butikk for brukte kontormøbler. Men etter et år sluttet strømforsyningen å virke.

Det føles litt dustete å kjøpe et nytt (brukt) bord bare fordi strømforsyningen sluttet å virke. Noen som har tips til hvor man kan skaffe noe sånt nytt/brukt?

Realistisk sett vil jeg vel heller spare penger på å kjøpe nytt (brukt) bord på finn...

Kan du utdype litt om merke og motor? Flere fungerende motorer mener jeg kastes sammen med bord..så å tråle gis bort på finn kan jo være ett sted å lete..

Skrevet

Actiforce 1024 200 er merket. Jeg har søkt nettet opp og ned, og ikke kommet noe nærmere enn en ny motor til USD 150. Og da kan jeg like godt kjøpe nytt bord.

Viktigere enn merket er strøm "output". Virker som om motoren går på 24 V.

Skrevet

En må vel finne ut om det er strømforsyning eller motor eller annet som er defekt. Også må en finne en del som passer til produktet. Så da er det gjerne forhandler eller produsent som kan ha slike deler.

Skrevet (endret)

Strømforsyningen er spesifisert til 24V 192W, så du trenger ikke nødvendigvis å bruke akkurat den samme modellen som den opprinnelige.
https://www.aliexpress.com/item/1005007087317638.html

Du må da flytte over kontakten, eller kjøpe ny.
https://www.aliexpress.com/item/1005008377399042.html

Regner med at du har sjekket med et multimeter at strømforsyningen faktisk er defekt, og at det ikke er noe annet som har gått i stykker.

Endret av freedomseeker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...