Maxi 77 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Som i overskriften. Kjøpte et brukt bord på en butikk for brukte kontormøbler. Men etter et år sluttet strømforsyningen å virke. Det føles litt dustete å kjøpe et nytt (brukt) bord bare fordi strømforsyningen sluttet å virke. Noen som har tips til hvor man kan skaffe noe sånt nytt/brukt? Realistisk sett vil jeg vel heller spare penger på å kjøpe nytt (brukt) bord på finn...
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maxi 77 skrev (4 minutter siden): Som i overskriften. Kjøpte et brukt bord på en butikk for brukte kontormøbler. Men etter et år sluttet strømforsyningen å virke. Det føles litt dustete å kjøpe et nytt (brukt) bord bare fordi strømforsyningen sluttet å virke. Noen som har tips til hvor man kan skaffe noe sånt nytt/brukt? Realistisk sett vil jeg vel heller spare penger på å kjøpe nytt (brukt) bord på finn... Kan du utdype litt om merke og motor? Flere fungerende motorer mener jeg kastes sammen med bord..så å tråle gis bort på finn kan jo være ett sted å lete..
Maxi 77 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Actiforce 1024 200 er merket. Jeg har søkt nettet opp og ned, og ikke kommet noe nærmere enn en ny motor til USD 150. Og da kan jeg like godt kjøpe nytt bord. Viktigere enn merket er strøm "output". Virker som om motoren går på 24 V.
Krig og fred Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Du kontakter en av forhandlerne av kontormøbler med hev/senk funksjon. Slike motorer er ikke noe du finner i butikken. Endret 4 timer siden av Krig og fred feil ord
Svein M Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden En må vel finne ut om det er strømforsyning eller motor eller annet som er defekt. Også må en finne en del som passer til produktet. Så da er det gjerne forhandler eller produsent som kan ha slike deler.
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Et skudd i tåka... mao kan det være så enkelt at det er en sikring som har gått..og som kan byttes?
freedomseeker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Strømforsyningen er spesifisert til 24V 192W, så du trenger ikke nødvendigvis å bruke akkurat den samme modellen som den opprinnelige. https://www.aliexpress.com/item/1005007087317638.html Du må da flytte over kontakten, eller kjøpe ny. https://www.aliexpress.com/item/1005008377399042.html Regner med at du har sjekket med et multimeter at strømforsyningen faktisk er defekt, og at det ikke er noe annet som har gått i stykker. Endret 3 timer siden av freedomseeker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå