Gå til innhold

Akseptere/ta i mot Jesus som sin frelser?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Alle tros og livssynsgrupper, bortsett fra jehovas vitner, mottar statsstøtte i Norge. At de har mottatt 260 millioner siden 1989 er ingen nyhet eller oppsiktsvekkende. 

Det var påstanden om at Ludvik Karlsen har blitt svert rik @0ter stilte spørsmål ved, skal man dokumentere det må man legge ved dokumentasjon på formuen hans og hvordan han eventuelt er blitt rik, ikke forandre temaet som er en gjenganger her. Er man hårsår?

Endret av PÃ¥inter
Videoannonse
Annonse
Skrevet
PÃ¥inter skrev (2 minutter siden):

Alle tros og livssynsgrupper, bortsett fra jehovas vitner, mottar statsstøtte i Norge. At de har mottatt 260 millioner siden 1989 er ingen nyhet eller oppsiktsvekkende. 

Det var påstanden om at Ludvik Karlsen har blitt svert rik @0ter stilte spørsmål ved, skal man dokumentere det må man legge ved dokumentasjon på formuen hans, ikke forandre temaet som er en gjenganger her. Er man hårsår dagen derpå?

Det eneste @Oter gjorde var å gå til angrep på meg, jeg ga hen mer enn enn hen fortjente, det er rart du ikke forstår sånt. Når man stjeler fra skattebetalerne har man gjerne mer enn man trenger, det er rart du ikke forstår det heller?

Angående det å forandre temaet på en diskusjon så er jo du den ukronede kongen på haugen, dine konstante avsporinger er velkjente, så ta en titt i speilet du, eller kanskje lese det du selv skriver i det minste. 

Og hva skulle jeg vært hårsår over fra i går?

• Liker 2
Skrevet (endret)
PÃ¥inter skrev (2 minutter siden):

Har du dokumentasjon på at Ludvik Karlsen er blitt rik?

Hva om du gir dokumentasjon for de tusenvis av påstander du har kommet med? Du har ingen rett til å spørre. 

Endret av skaftetryne32
  • Liker 2
Skrevet
PÃ¥inter skrev (1 minutt siden):

Det gjør din påstander like ugyldige dessverre. Ha en fortreffelig dag videre. 

Like ugyldige som alle dine tusenvis av udokumenterte påstander? Da er vi enige i det da eller? Greit å ha det på svart og hvitt at 99,9% av det du påstår er ugyldig. 

• Liker 2
Skrevet
skaftetryne32 skrev (På 12.11.2025 den 7.00):

Ludvik Karlsen er vel mest tjent for å tjent seg meget rik på denne virksomheten

Mnja, som jeg skrev over her, og som du selv la frem en kilde på, har det vært en del kritikk mot Evangeliesenteret for triksing med tall og udokumenterte påstander for effekten av deres rusbehandling, og det har sånn sett vært stilt spørsmål ved hvorvidt de har tilegnet seg statsstøtte på uredelig vis. Samtidig er det ikke noe som tyder på at Karlsen beriket seg selv personlig på virksomheten. Han var vel heller kjent for en nøktern livsstil.

• Liker 1
Skrevet
Hugo_Hardnuts skrev (1 minutt siden):

Mnja, som jeg skrev over her, og som du selv la frem en kilde på, har det vært en del kritikk mot Evangeliesenteret for triksing med tall og udokumenterte påstander for effekten av deres rusbehandling, og det har sånn sett vært stilt spørsmål ved hvorvidt de har tilegnet seg statsstøtte på uredelig vis. Samtidig er det ikke noe som tyder på at Karlsen beriket seg selv personlig på virksomheten. Han var vel heller kjent for en nøktern livsstil.

Ja det er visst mye som tyder på at det stemmer, gjør som politikerne og legger meg flat, til tross for tiksinga med tallene. 

Uansett greit å ha det på svart og hvitt at alle udokumenterte påstander fra @PÃ¥inter nå er ugyldige😁

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...