Spillredaksjonen Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober Trollene er tilbake i desember Netflix slapp nettopp traileren til <em>Troll 2</em>, oppfølgeren til den norske filmen som er sett av over 100 millioner seere. Trollene slår seg inn på strømmetjenesten 1. desember. Les hele saken på Gamer.no» 1
Aspiranten Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober Var det noen som likte Troll 1 egentlig? De fleste har kommentert hvor flau den var.
TST Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober 2 hours ago, Aspiranten said: Var det noen som likte Troll 1 egentlig? De fleste har kommentert hvor flau den var. Nådde ikke opp til Trolljegeren, men grei underholdning. 2
Rogshit Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Aspiranten skrev: Var det noen som likte Troll 1 egentlig? De fleste har kommentert hvor flau den var. Grei underholdning ja. Dette ser ut som mer action og mindre mystikk, men jeg kommer absolutt til å se
Vokteren Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Eventyr er for barn. Jeg kommer ikke til å bruke tid, penger og hjernekapasitet på denne typen fantasifulle og verdiløse tankeflukt.
Runis Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober 12 hours ago, Aspiranten said: Var det noen som likte Troll 1 egentlig? De fleste har kommentert hvor flau den var. Et av de svakeste manusene jeg noen gang har sett i en film. Samme gjelder den katastrofefilmen på granca. Manusforfatterne klarer ikke å finne kreative løsninger på hvorfor ting går ille, det er alltid en figur som skal ta de dummeste valgene som overhodet er mulig å ta for at det skal skje ting. Forventer samme smørje av den her.
Sjørøver Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober (endret) TST skrev (10 timer siden): Nådde ikke opp til Trolljegeren, men grei underholdning. De burde lage en oppfølger til den heller. Perfekt film. @Vokteren du høres ikke veldig belest ut når du uttaler deg slik. Endret 22. oktober av Sjørøver 1
WiiBoy Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober 12 hours ago, Aspiranten said: Var det noen som likte Troll 1 egentlig? De fleste har kommentert hvor flau den var. Jeg likte den. Det eneste jeg følte var flaut var "språkingen" til den ene hovedkarakteren. Han snakket veldig unaturlig. Det var dog mye jeg skulle ønske var annerledes. Den var for amerikansk. De burde brukt langt mer tid på å bygge opp filmen før trollene dukket opp. Jeg hadde også et håp om at trollene skulle fremstilles mer "intelligente" og ikke bare som store dumme dyr (noe intelligens var det jo der). At de var tenkende dyr som smøg rundt i mørket. Grafikken og kameraføringen synse jeg var veldig bra. Ps. Lenge siden jeg har sett den, så kan være at jeg justerer meningene når jeg ser den på nytt.. 10 hours ago, TST said: Nådde ikke opp til Trolljegeren, men grei underholdning. Det er to helt forskjellige filmer i mitt syn.
Chaos_Niddhogg Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Trolljegeren er lett ikke bare en av de beste norske filmene, men en av de beste jeg har sett noen gang (Sammen med Svidd Neger). Kanskje de kunne ha laget en oppfølger til den. Tror OJ hadde blitt med. Men på den andre suden er det kanskje like så greit de ikke gjør det. Er peefekt som den er. Troll 2 er en annen favorittfilm noen gang, men den tar seg så lite serioøst mens den er så dårlig xD Ja jeg snakker om 1990 B... Å filmen. Å ja, on topic. Hører (Norske ) Troll var alt for Hollywood og er ikke nie Netflix-mänsch, så så den aldri. Finnes vel på BR tenker jeg.
Aspiranten Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Runis skrev: 12 hours ago, Aspiranten said: Var det noen som likte Troll 1 egentlig? De fleste har kommentert hvor flau den var. Et av de svakeste manusene jeg noen gang har sett i en film. Samme gjelder den katastrofefilmen på granca. Manusforfatterne klarer ikke å finne kreative løsninger på hvorfor ting går ille, det er alltid en figur som skal ta de dummeste valgene som overhodet er mulig å ta for at det skal skje ting. Forventer samme smørje av den her. Jeg spolte bare gjennom Troll. Var noe teit på skjermen hver gang jeg lot den rulle. Men jeg har ingenting til overs for en eneste en av disse norske katastrofe filmene. Foretrekker eldre filmer, som Uno, Uro, Izzat, Orions Belte, og Håkon Håkonsen. Veiviseren er også knall. Villmark 1 er jo magi. Det er mange år siden det har kommet en god norsk film nå. Sulis var bra. Men det er alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå