jjkoggan Skrevet i går, 12:49 Skrevet i går, 12:49 Korgutt skrev (3 timer siden): Har du gode erfaringer med å bruke stubhub da? I verste fall kan du vel risikere å sitte med skjegget i postkassa? Bare gode erfaringer. Husk at prisene går opp og ned hele tiden
jjkoggan Skrevet i går, 12:53 Skrevet i går, 12:53 Jotun skrev (2 timer siden): Regner med vi snakker offisielle priser her..... Noen kjøpte offisielle billetter og selger billettene de ikke vil ha på StubHub. Jeg fikk billettene med en gang.
Jotun Skrevet i går, 14:29 Skrevet i går, 14:29 Jau. Men det hjelper jo ikke nevneverdig som argument mot prisene Fifa setter.
jjkoggan Skrevet i går, 14:50 Skrevet i går, 14:50 Jotun skrev (12 minutter siden): Jau. Men det hjelper jo ikke nevneverdig som argument mot prisene Fifa setter. FIFA selger offisielle billetter til Norge vs Senegal for noe rundt $250 og oppover. Jeg betalte noe rundt $100 for Copa America billetter tidligere. Jeg kommenterte ikke på prisene annet enn at det var mulig å kjøpe billetter for mye mindre enn Snikpelikk rapporterte.
Korgutt Skrevet i går, 15:23 Forfatter Skrevet i går, 15:23 jjkoggan skrev (31 minutter siden): FIFA selger offisielle billetter til Norge vs Senegal for noe rundt $250 og oppover. Jeg betalte noe rundt $100 for Copa America billetter tidligere. Jeg kommenterte ikke på prisene annet enn at det var mulig å kjøpe billetter for mye mindre enn Snikpelikk rapporterte. Men må du ikke ha billetter i ditt navn utstedt av FIFA for å slippe inn på tribunene da?
jjkoggan Skrevet i går, 15:30 Skrevet i går, 15:30 Korgutt skrev (5 minutter siden): Men må du ikke ha billetter i ditt navn utstedt av FIFA for å slippe inn på tribunene da? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå