Regenburg Skrevet 30. september Skrevet 30. september Mr.M skrev (På 28.9.2025 den 22.47): hva skal man gjøre, sette inn kanonbåter mot gummiflåte? Sende de tilbake til Frankrike, der de kom fra, er jo den åpenbare løsningen. Evt fengsle dem for ulovlig å entre UK, etterfulgt av deportasjon til hjemlandet. Noe som vil føre til at andre slutter å komme. 1
Mag ne Skrevet 30. september Skrevet 30. september Mange som stemte for brexit håpet på 49% ja. Kanskje litt tilsvarende med " protestpartiet" nå. 1
Regenburg Skrevet 30. september Skrevet 30. september Mag ne skrev (19 minutter siden): Mange som stemte for brexit håpet på 49% ja. Kanskje litt tilsvarende med " protestpartiet" nå. Tror man undervurderer hvor dårlig stelt det er med økonomiske tider, samtidig som masseinnvandring forsurer samfunnet pågående med omveltninger som fastboende ikke ønsker. 1
The Very End Skrevet 30. september Skrevet 30. september (endret) 17 hours ago, Klote said: Mitt poeng var at vi vet nok om realiteten. Jeg antok at linken du viste til bare var om å fordele skyld, noe de fleste linker rundt dette temaet gjør. Sikkert derfor du misforstår og antyder i flere retninger. Folk tror de vet så meget mye mer enn hva de egentlig vet. Derfor man sier at folket får politikerne de fortjener. Det er helt essensielt at vi diskuterer og forsøker å forestå verden basert på det nærmeste vi kommer fakta, i form av vitenskapelige metoder (forskning). Hvis ikke kunne vi liksågodt styrt landet og verden etter onkel Kjells utbrudd rundt julebordet. Endret 30. september av The Very End 2
Mr.M Skrevet 30. september Skrevet 30. september Regenburg skrev (4 timer siden): Evt fengsle dem for ulovlig å entre UK da bare sier de at de søker asyl og det er ikke ulovlig, men en menneskerett såvidt jeg har skjønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå