jonorwhatever Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hei, Jeg har en Mac Mini 2023 M2, den starter opp men får ikke noe bilde eller signal på skjermen. Koblet den til en annen Mac over thunderbolt og starter opp i DFU, får kontakt med den, men vil ikke gjennomføre gjenopprettingen. Jeg lurer litt på om det muligens er SSD som er defekt. Tips om eventuelt andre grep jeg kan ta for å feilsøke maskinen ?
Mannen med ljåen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Den er vel ny nok til at du fortsatt har kjøpslov/garanti?
Svein M Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Jeg går ut fra at den er defekt om den ikke virker, og da er vel reklamasjon eneste mulighet. Jeg kjenner ikke til de restore mulighetene, men det finnes beskrivelser av det hos Apple. Om det her SSD som det er feil på så er den loddet fast på kortet etter det jeg vet. Endret 3 timer siden av Svein M
jonorwhatever Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden (endret) 16 minutes ago, Mannen med ljåen said: Den er vel ny nok til at du fortsatt har kjøpslov/garanti? Nei, ser ikke sånn ut, ifølge https://checkcoverage.apple.com/coverage?locale=no_NO Mac Mini (2023) med M2 Serienummer:XXXXXX Kjøpt 15. februar 2024 Utløpt dekning Utløp 15. februar 2025 Basert på beregnet utløpsdato viser opplysningene våre at produktet ditt ikke er dekket under Apples begrensede garanti eller et AppleCare-produkt for reparasjon og service av maskinvare. Betalt reparasjon og service Kundestøtte via chat/telefon Endret 11 timer siden av jonorwhatever
backtoback Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Har du sjekket denne siden? Mac mini-serviceprogram for problemer med mangel på strøm https://support.apple.com/no-no/mac-mini-2023-service-program-for-no-power-issue
jonorwhatever Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Takk for svar allesammen. Skal prøve å registrere service hos Apple.
vidor Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sjekk iFixit. Sender du ting til reparasjon så blir det fort overpriset.
OC-Freak Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Er den kjøpt privat så har du uansett 5 års reklamasjonsrett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå