Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 09:26 Skrevet fredag kl 09:26 – Trist at folk finner så mye glede i å sable ned det andre lager Tron: Ares' norske regissør mener at dagens «trollkultur» gjør det vanskelig å vinne. Les hele saken på Gamer.no»
Fnix Skrevet fredag kl 21:41 Skrevet fredag kl 21:41 Ser frem til filmen, forrige pirates var faktisk knall. Og han har helt rett, etter at algoritmer tok over på sosiale medier, så elsker folk å hate. 1
martin1872 Skrevet lørdag kl 02:50 Skrevet lørdag kl 02:50 Vel... når man velger Jared Leto i rollen som en av hovedkarakterene så kan man egentlig bare gi opp. Mere elendig skuespiller skal man lete lenge etter.
anderstn Skrevet lørdag kl 18:58 Skrevet lørdag kl 18:58 Method acting er for meg kjennetegnet på ein dårlig skuspeler. Det er ein drøss med skuspelere der ute som leverer dritbra prestasjoner på lerretet, men samtidig evner og gå inn i rollen når kamera ruller og ut sv den i det sekundet det stopper. Det må jo være langt meir krevende enn å gi faen og gå rundt i di eiga lille boble i tre månder
Comma Chameleon Skrevet lørdag kl 19:17 Skrevet lørdag kl 19:17 Jeg gleder meg til mer Tron og skal gå inn med et åpent sinn, men om man ser bort i fra åpenbare troll så er det noen punkter som gjør meg litt "nervøs" og som åpner for legitim kritikk. 1. Jared Leto. Fyren kan være en fantastisk skuespiller til tider, men har gjort mange dårlige roller og dårlige filmer. I tillegg til å visstnok være en overdreven method actor/drittsekk. Han må gjøre en ekstra god jobb for at folk skal glemme det inntrykket man allerede har av han. 2. Tron: Legacy var kanonbra, og det er en del å leve opp til. Jeg har ingen tro at de lager noe bedre, men håper de ikke faller for langt unna. 3. Stor risiko for at dette bare bli en mer selvhøytidelig Pixels (2015), eller andre filmer der jorden blir angrepet av ca. en million generiske fiender (Aliens, superheltfilmer etc). Masse potensiale for en bra film, men her er det opp til regissøren å lage noe som er litt mer kunst og ikke bare en generisk actionfilm. 2
Aspiranten Skrevet søndag kl 08:56 Skrevet søndag kl 08:56 Jeg har rett og slett bare slutta å betale for moderne film, spill, og bøker. De blir ikke produsert for meg og da er det heller ikke riktig at jeg skal betale for deg. Så får dere som nyter aggressive og voldelige kvinner nyte disse verkene, også ser jeg og kompisene gamle 80 talls filmer hvor kvinner var feminine og trivelige.
Krig og fred Skrevet søndag kl 09:10 Skrevet søndag kl 09:10 13 minutes ago, Aspiranten said: Jeg har rett og slett bare slutta å betale for moderne film, spill, og bøker. De blir ikke produsert for meg og da er det heller ikke riktig at jeg skal betale for deg. Så får dere som nyter aggressive og voldelige kvinner nyte disse verkene, også ser jeg og kompisene gamle 80 talls filmer hvor kvinner var feminine og trivelige. Ok, syvende far i huset. 1
Fkems Skrevet søndag kl 12:00 Skrevet søndag kl 12:00 Det er vel mer sannehet i at underholdningsindustrien har gitt folk mange grunner til "å hate" - ved å subvertere alle forventninger fra kjernefans av store fanchiser. Indie markedet øker enormt, mens det moderne publikum stadig er fraværende for AAA og Hollywood-storsatsninger. Finner det vansklig å tro at dette ikke er kjent fenomen i redaksjoner, på line med at J. Leto ofte er overhypet og i overfladiske produksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå