obygda Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sovna skrev (1 minutt siden): Skjønte ikke helt. Han var redd for å kjøre forbi andre syklister, det du mente? Vedkommende mente denne ble sperret og hindret av alle som syklet saktere......så derfor ble veien brukt...Og at veien var så smal at biler ikke kom forbi var ikke et problem for vedkommende...det var bilistene sitt problem...ikke mitt som det ble sagt
Sovna Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): De også 3 valg alternativer. - el-sykler -Tesla -Trailersjåfør Eller alle for den sakens skyld.
Sovna Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden obygda skrev (1 minutt siden): Vedkommende mente denne ble sperret og hindret av alle som syklet saktere......så derfor ble veien brukt...Og at veien var så smal at biler ikke kom forbi var ikke et problem for vedkommende...det var bilistene sitt problem...ikke mitt som det ble sagt Æsj, en av dem ja.
mandodiao Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sovna skrev (2 timer siden): Vet ikke hvor mye nm du har på din. Men prøv gjerne selv i bratt oppoverbakke og start ett tråkk i første gir og med full motorkraft. Det er lett å tenke seg at noen kløner det til da. Jeg er faktisk kløne, så med meg skjedde det en gang i en grådig motbakke med grus. El-sykkel med 70 nm den gang. Trodde jeg var smart, eller rett og slett måtte for å komme opp bakken. Endte med prolaps. Artikkelen jeg så engang var fra et forsikringsselskap. Jeg sykler en del på sti og i fjellet, så ja jeg har jo lettet framhjulet i bratte partier. Noe som også kan skje uten motor. Forøvrig mye større sjanse for å gå på skikkelig snørra på vei nedover stiene. Jeg bare stusset på bildet du tegnet av folk som mister kontroll i et lyskryss.
Sovna Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden mandodiao skrev (1 time siden): Jeg bare stusset på bildet du tegnet av folk som mister kontroll i et lyskryss. Når de skal i gang fra stillestående. Motbakke-1st gir-full motor. Dårlig kombo/høy risiko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå