Spillredaksjonen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Anmeldelse: Earthion Om du meiner alt var betre før, er <em>Earthion</em> motsvaret ditt. Les hele saken på Gamer.no»
Nitode Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden God anmeldelse. 👍🏻 Ble nysgjerrig. Ikke meningen å fremstå pirkete, men når dere skriver på slutten av artiklene at det skal slippes til Nintendo switch, mener dere både switch «1» og 2 ? Fint hvis det kommer litt bedre frem i fremtidige artikler da det blir noe forvirrende når det bare står Nintendo switch. 😊
Øystein.F. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Nitode skrev: God anmeldelse. 👍🏻 Ble nysgjerrig. Ikke meningen å fremstå pirkete, men når dere skriver på slutten av artiklene at det skal slippes til Nintendo switch, mener dere både switch «1» og 2 ? Fint hvis det kommer litt bedre frem i fremtidige artikler da det blir noe forvirrende når det bare står Nintendo switch. 😊 Kjem det til Switch 2 listar vi opp Nintendo Switch 2 som eigen konsoll.
Gringorilla Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Av en eller annen grunn takler jeg ikke å spille Schmups som har sidestilt kamera i stedet for ovenfra og ned. Tror jeg har PTSD fra den ene delen fra Bart's Nightmare på SNES.
simalarion Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Minner meg også om ProjectX - Team17 - Amiga (ja, det andre jeg ble minnet på var R-Type)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå