Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 12:31 Skrevet tirsdag kl 12:31 En spillhøst av de sjeldne Høsten er fullspekket med et utall herlige titler både foran og bak oss. Les hele saken på Gamer.no» 1
BakaBerg Skrevet tirsdag kl 15:37 Skrevet tirsdag kl 15:37 Mitt personlige most anticipated kommer 21. Oktober. Vampire: bloodlines 2 1
MrL Skrevet tirsdag kl 15:55 Skrevet tirsdag kl 15:55 Jurassic World Evolution 3 er vel også verdt å nevne
Chaos_Niddhogg Skrevet tirsdag kl 19:44 Skrevet tirsdag kl 19:44 Silent Hill muligens. Ser jo artig ut. Ninja Gaiden 4 ser fett ut. For se hva Platinum har igjen i seg... 1
Boss-Znakemaster Skrevet onsdag kl 07:29 Skrevet onsdag kl 07:29 Gleder meg til Powerwash Simulator 2, Mortal Kombat Legacy Kollection, Painkiller, Yooka-Replaylee, Angry Video Game Nerd 8-bit, Metroid Prime 4 og mulig Silent Hill f. Shoutout til https://www.releases.com/calendar/games 1
Boing_80 Skrevet onsdag kl 07:55 Skrevet onsdag kl 07:55 Mange spennende spill som kommer ut denne høsten. Ser veldig frem til Gears of war: Reloaded. Fikk det gratis på Windows store da jeg har alle spillene i serien der. De andre spillene er på ønskelisten min, men med tanke på hvor mye rot det har vært med spill som til nå er utgitt, kommer jeg til å vente før jeg kjøper. Til nå er det kun Stellar blade og Cronos: New dawn som har funket optimalt. Borderlands 4 derimot er en annen historie.
AndersT2 Skrevet onsdag kl 08:01 Skrevet onsdag kl 08:01 Hadde aldri giddi å spilt Outer Worlds hvis det ikke var på gamepass, spilte det der i fjor, og likte det veldig godt. Så viste ikke det kom en oppfølger før artikkelen her.
Tonim Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Selv gleder jeg meg til Arc Raiders den 30 oktober. Det tror jeg blir helt rått.
KingTigris Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Saknar at det står lista kva plattform spela vert tilgjengeleg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå