Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 05:05 Skrevet lørdag kl 05:05 PlayStation 6 kan bli Switch-konkurrent Rykter svirrer om en bærbar PlayStation 6-modell som blir tilsvarende Nintendo Switch 2. Les hele saken på Gamer.no»
Gringorilla Skrevet lørdag kl 12:42 Skrevet lørdag kl 12:42 Om den er svakere enn hovedkonsollen, så kommer det til å feile. Er jo nettopp den tabben som har holdt Xbox tilbake denne generasjonen. Da er det nok lurere å heller vente en halv generasjon og gi ut en slik bærbar som er like kraftig, i stedet for å gi ut en pro som er kraftigere.
BamseMums80 Skrevet lørdag kl 12:50 Skrevet lørdag kl 12:50 LOL PS5 er så vanvittig fail i forhold til PS4. Nå snakkes det om PS6,og PS5 Pro kom nettopp. Sony har virkelig mistet plottet.
Iki Skrevet lørdag kl 13:01 Skrevet lørdag kl 13:01 Det høres da ut som Sony sin løsning skulle ha hardware i docking stasjonen, i motsetning til switch som har allt inne i den håndholdte delen. Det har vært snakk om ytelse, i dock, som skulle være en del høyere enn ps5 pro. Må si jeg er litt skeptisk til at Sony skal lage en håndholdt etter hvordan det gikk med Vita.
vidor Skrevet lørdag kl 13:01 Skrevet lørdag kl 13:01 3 minutes ago, BamseMums80 said: LOL PS5 er så vanvittig fail i forhold til PS4. Nå snakkes det om PS6,og PS5 Pro kom nettopp. Sony har virkelig mistet plottet. PS5 er jo en salgssuksess som surfet på gammel storhet, men PS4 var en publikumssuksess i tillegg. En klar vinner. Jeg kjøpte en PS4 Pro etter hvert, men en PS5 Pro er nok temmelig nedprioritert. 1
BamseMums80 Skrevet lørdag kl 13:07 Skrevet lørdag kl 13:07 1 minute ago, vidor said: PS5 er jo en salgssuksess som surfet på gammel storhet, men PS4 var en publikumssuksess i tillegg. En klar vinner. Jeg kjøpte en PS4 Pro etter hvert, men en PS5 Pro er nok temmelig nedprioritert. Joda jeg tenkte ikke økonomisk sett. Men PS4 har jo et vanvittig bibliotek av spill. PS5 har bare et par. Å har man en PC,så er det jo enda mindre å juble over. Det er remakes og remasters det går i. Så kommer PS5 Pro som koster ALT for mye etter min mening,og de 4 som kjøpte en er sikkert fornøyd med ytelsen. Men hvor er de råe spilla? Så kommer snakk om PS6 som spytter i trynet på spesielt de som har PS5 Pro. Men fikk ikke Sony ny sjef etter PS4 ? Isåfall say no more!
vidor Skrevet lørdag kl 13:20 Skrevet lørdag kl 13:20 2 minutes ago, BamseMums80 said: Men hvor er de råe spilla? Så kommer snakk om PS6 som spytter i trynet på spesielt de som har PS5 Pro. Men fikk ikke Sony ny sjef etter PS4 ? Isåfall say no more! Det er spilltørke som er problemet. Hardware fra både Sony og MS er svært bra og ikke noe å klage på. En kan jo spørre seg om hvorfor Nintendo gjør det såpass bra. De har jo en form for enklere utvikling, men de har jo også utfordringen med å melke sine hardware hardere for å få gode spill. Switch 2 begynner jo å havne litt i samme smørja nå gitt 3rd party devs. 1
Sersjant SEGA Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden kjøper den vanlige isåfall jeg vil ha en konsoll under tven ikke en hybrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå