Gå til innhold

Sam Altman starter konkurrent til Elon Musks Neuralink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så Sam Altman sine selskaper utvikler nå verdens mest avanserte AI + Teknologi som skal dyttes inn i kroppen som påvirker nerver/hjerne. 

Dette kan vel ikke gå galt..

Skrevet
4 minutes ago, MrL said:

Så Sam Altman sine selskaper utvikler nå verdens mest avanserte AI + Teknologi som skal dyttes inn i kroppen som påvirker nerver/hjerne. 

Jeg ekstremt mye mer skeptisk til Musk sitt selskap og hans fokus på testing, kvalitetssikring, etikk,++

• Liker 1
Skrevet
WiiBoy skrev (24 minutter siden):

Jeg ekstremt mye mer skeptisk til Musk sitt selskap og hans fokus på testing, kvalitetssikring, etikk,++

Altman er ikke en gærning som Musk, men han kan ikke stoles på. Han er veldig opptatt av sitt image og hevder han "ikke bryr seg om penger", selv om hans handlinger sier det motsatte. Han er en sleip ål, og han sier selv at vi ikke burde stole på han, så jeg tar han på hans ord ;) 

• Liker 1
Skrevet
MrL skrev (19 timer siden):

kan gå veldig riktig også, kanskje det kan hjelpe lamme til å gå en gang i fremtiden? Eller kanskje skynet, blir morro å se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...