Gjest 2ffe7...e24 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Mann, 38 år her. Jeg har kommet fram til at jeg ikke ønsker barn. Å møte noen med barn fra før er også uaktuelt da jeg ikke ønsker å være bonusforelder. Jeg har prøvd ulike apper men det finnes tilnærmet ingen der med samme standpunkt. Har noen noen tips om hvor jeg kan møte likesinnede? Anonymous poster hash: 2ffe7...e24
BadCat Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det er en del som ønsker mann men ikke barn på Tinder. Byen funker også, men du må være villig til å "intervjue" mange. En del finner sammen gjennom felles bekjente.
BadCat Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det er sikkert mulig å lage en Page på Facebook og betale for å sende ut en reklame over at du søker ei kvinne til alle kvinner i ditt område. Usikker dog med tanke på retningslinjer. Jeg mener hvis man vil tenke nytt og alternativt. Hvis man ikke finner noen må man være villig til å prøve nye metoder. Er du kvinne, singel, uten barn, men ønsker en mann. Nå har du en unik sjanse til å slå til. Denne kjekkasen av en lekkerbisken er ledig på markedet. 14. dagers returrett. Kun én igjen på lager. Denne muligheten vil du ikke gå glipp av. Så må du betale et fotostudio for profesjonelle bilder og en layout. Eventuelt kan du lage digitaliserte flyers basert på denne idéen og laste opp på datingsider rundt omkring. Du vil i alle fall skille deg ut fra mengden.
Boing_80 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Gjest 2ffe7...e24 skrev (46 minutter siden): Mann, 38 år her. Jeg har kommet fram til at jeg ikke ønsker barn. Å møte noen med barn fra før er også uaktuelt da jeg ikke ønsker å være bonusforelder. Jeg har prøvd ulike apper men det finnes tilnærmet ingen der med samme standpunkt. Har noen noen tips om hvor jeg kan møte likesinnede? Anonymous poster hash: 2ffe7...e24 Kanskje særboer kan være noe for deg?
Gjest 2ffe7...e24 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 12 hours ago, Boing_80 said: Kanskje særboer kan være noe for deg? Nå føler jeg meg blank her, men hva innebærer det? Anonymous poster hash: 2ffe7...e24
:utakt Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gjest 2ffe7...e24 skrev (18 minutter siden): Nå føler jeg meg blank her, men hva innebærer det? Anonymous poster hash: 2ffe7...e24 At dere er i forhold, men bor hver for dere.
Gjest 2ffe7...e24 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Da er jeg med. Men det er fortsatt uaktuelt dersom det er barn (fra før) i bildet. Jeg har ingenting imot barn, det er bare det at jeg har sett og opplevd nok som gjør at jeg ikke ønsker det. Hverken egne eller andres. Anonymous poster hash: 2ffe7...e24
Gjest f82dd...c52 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Når jeg søkte litt så fant jeg en facebookgruppe her: https://www.facebook.com/share/g/1BEasJnzyz/?mibextid=wwXIfr Men de har ikke så voldsom stor rekruttering på ti år. Det som egentlig blir svaret er å ta tiden til hjelp på et vis. For fruktbarheten til potensielle nye partnere reduserer for hvert år, og ellers kan man jo selv gjøre det medisinsk vanskelig som mange vet. Anonymous poster hash: f82dd...c52
Gjest 360cc...676 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg fant mannen min på sukker.no Anonymous poster hash: 360cc...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå