kittycat Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg bruker str 54 og syns det har blitt veldig vanskelig og finne klær i min str etter at temu kom. Er det noen her som har noen bra forslag på nettsider eller butikker i oslo eller lillestrøm?
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden kittycat skrev (10 minutter siden): Jeg bruker str 54 og syns det har blitt veldig vanskelig og finne klær i min str etter at temu kom. Er det noen her som har noen bra forslag på nettsider eller butikker i oslo eller lillestrøm? Går ut ifra at du mener dameklær. En del jeg kjenner handler hos Zizzi (tror det er navnet?) Manneklær, sjekk Xlmann. 👍
kittycat Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Duriello skrev (4 minutter siden): Går ut ifra at du mener dameklær. En del jeg kjenner handler hos Zizzi (tror det er navnet?) Manneklær, sjekk Xlmann. 👍 zizzi er nok mer for de eldre
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden kittycat skrev (1 minutt siden): zizzi er nok mer for de eldre Det er sikkert sant. 🙂 Zalando?
kittycat Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Det er sikkert sant. 🙂 Zalando? sett der og ellos, bonprix, kapphal, careless, cellbes. lite utvalg til min alder spesielt når det kommer til trenings klær
kittycat Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Duncan skrev (1 minutt siden): Du har ikke vurdert å gå ned i vekt da ? ja jeg har det men er ikke gjort på en dag, klær trenger man for det vettu, tror ikke noen vil at vi overvektige skal gå rundt uten heller 3
ilpostino Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg har dårlig erfaring emd å bestilel klær fra asiatiske nettbutikker. Bestilte en (dress)vest en gang i størrelse 7XL, men den passet ikke. I norkse butikker bruker jeg L / XL...
ilpostino Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Duncan skrev (5 minutter siden): Du har ikke vurdert å gå ned i vekt da? Synes du virkelig dette er tråden å ta op sånt? 3
Duncan Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden kittycat skrev (6 minutter siden): ja jeg har det men er ikke gjort på en dag, klær trenger man for det vettu, tror ikke noen vil at vi overvektige skal gå rundt uten heller Du har helt rett, det tar tid og del vilje. Ikke tolk det jeg skrev i vond mening. Tenk på helsen din på sikt, ta vare på deg selv. Men ja! klær må man ha, dressmann XXL har et greit utvalg i alle store størrelser.
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden kittycat skrev (7 minutter siden): sett der og ellos, bonprix, kapphal, careless, cellbes. lite utvalg til min alder spesielt når det kommer til trenings klær Går utifra at noen av treningsklærne på xlmann og dressmann xxl kan klassifiseres som unisex. (Iallefall om du spørr "svigerinnen" min.) Men bortsett fra de jeg har nevnt så aner jeg ikke.
kittycat Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Duncan skrev (1 minutt siden): Du har helt rett, det tar tid og del vilje. Ikke tolk det jeg skrev i vond mening. Tenk på helsen din på sikt, ta vare på deg selv. Men ja! klær må man ha, dressmann XXL har et greit utvalg i alle store størrelser. nå tror ikke jeg man får tak i for eks skjørt på dressmann. og om jeg har vilje eller ikke til å gå ned i vekt har ikke du noe som helst med
kittycat Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden altså det jeg ser etter er sykkelshorts, sports bh, fargerike t skjorter med trykk, tur shorts, skjørt
kittycat Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden er det noen som vet hvor man får kjøpt tur klær\treningsklær helst i fysisk butikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå