Gå til innhold

Battlefield 6-avduking visstnok rett rundt hjørnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitat

Vi vet at spillet er satt til nåtiden, bringer tilbake klassesystemet fra tidligere spill og byr på moderne krigføring med Battlefield 3 og Battlefield 4 som inspirasjonskilder.

Dette høres jo ut som en veldig god start. Satse på det som gjorde tidligere iterasjoner så bra og ut med tøyset som kom i senere spill. Klarer man å unngå unødvendige og tøysete kontroverser og fremmedgjøre spillere tror jeg mye er gjort. 

Det er egentlig ganske påfallende at tomrommet etter bf3/4 ikke er blitt fylt bedre enda. 

Skrevet
Jeg er veldig skeptisk. For det første så ødelegger juksing eksisterende spill fullstendig. Hvis de har tatt lærdom fra tidligere versjoner bør "kickvote" innføres slik at juksemakere kan kastes ut. For det andre så jeg noen videoer med spillere som skyter 10-12 stykker og bruker lite helikopter til å drepe alle. Det viser enten ubalanse eller at det vil være triks for folk å mestre f.eks. helikopter til å dø en gang og drepe 50 ganger.
Skrevet
herzeleid skrev:

Sitat

Vi vet at spillet er satt til nåtiden, bringer tilbake klassesystemet fra tidligere spill og byr på moderne krigføring med Battlefield 3 og Battlefield 4 som inspirasjonskilder.

Dette høres jo ut som en veldig god start. Satse på det som gjorde tidligere iterasjoner så bra og ut med tøyset som kom i senere spill. Klarer man å unngå unødvendige og tøysete kontroverser og fremmedgjøre spillere tror jeg mye er gjort. 

Det er egentlig ganske påfallende at tomrommet etter bf3/4 ikke er blitt fylt bedre enda. 

Enig. Etter leaks kom det derimot frem at våpen ikke er låst til klasser, samme med noen gadgets. Så en recon klasse kan bruke rpg osv, det er uforstålig for meg om de velger å ha det sånn fremfor å rendyrke klassene slik som "alle" har spurt etter siden bf5.
Skrevet
Gleder meg veldig, jeg har aldri vært veldig kravstor når det kommer til spill og har funnet mye glede i spill folk virkelig hater. Jeg elsker for eksempel Battlefield 2042 og spiller det fortsatt, jeg ventet til de fleste bugs var fikset. Battlefield 6 virker svært lovende jeg bare håper flere av vennene mine kommer til å like det så jeg ikke trenger å spille det alene som med 2042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...