Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nydelig jente var interessert, etterhvert kom en overraskende plot twist

Gjest 405bc...ee6

Anbefalte innlegg

Gjest 405bc...ee6
Skrevet

På arbeidsplassen ble jeg obs på en ny nydelig ung dame, hun var fem år yngre enn meg, og singel, og vi hadde en god tone. Vi var på en date, møttes flere ganger. Hun kjørte meg blant annet hjem, men holdt også en viss avstand synes jeg. Etterhvert fant jeg ut at dette kom ingen vei, jeg synes hun virket falsk og jeg kuttet henne ut. Likevel så dukket hun fortsatt stadig opp på steder jeg var, selv om hun ikke bodde i den byen engang, bestandig like blid og ville prate. Kunne henge rundt lenge uten at det var noen grunn. Det var først da jeg byttet bransje at jeg ble kvitt henne. Først senere fikk jeg vite at hun var leid inn i en form for overvåking eller etterforskning av meg. De hadde ikke noen god grunn til det, jeg var veldig overrasket, som en helt vanlig fyr. Men sånt foregår altså, på helt vanlige kjedelige steder i landet. Det nærmeste jeg har vært en betalt eskorte 😖

Anonymous poster hash: 405bc...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest 405bc...ee6 skrev (6 minutter siden):

På arbeidsplassen ble jeg obs på en ny nydelig ung dame, hun var fem år yngre enn meg, og singel, og vi hadde en god tone. Vi var på en date, møttes flere ganger. Hun kjørte meg blant annet hjem, men holdt også en viss avstand synes jeg. Etterhvert fant jeg ut at dette kom ingen vei, jeg synes hun virket falsk og jeg kuttet henne ut. Likevel så dukket hun fortsatt stadig opp på steder jeg var, selv om hun ikke bodde i den byen engang, bestandig like blid og ville prate. Kunne henge rundt lenge uten at det var noen grunn. Det var først da jeg byttet bransje at jeg ble kvitt henne. Først senere fikk jeg vite at hun var leid inn i en form for overvåking eller etterforskning av meg. De hadde ikke noen god grunn til det, jeg var veldig overrasket, som en helt vanlig fyr. Men sånt foregår altså, på helt vanlige kjedelige steder i landet. Det nærmeste jeg har vært en betalt eskorte 😖

Huff. Dette var trist å lese. Anbefaler deg å ta opp dette med fastlegen din.

Hvis det var trolling så gikk jeg fem på.

• Liker 2
Gjest 405bc...ee6
Skrevet
Boing_80 skrev (Akkurat nå):

Huff. Dette var trist å lese. Anbefaler deg å ta opp dette med fastlegen din.

Hvis det var trolling så gikk jeg fem på.

Neida, å skrive det ned var  "behandlingen".

Skrevet
1 hour ago, Guest 405bc...ee6 said:

Først senere fikk jeg vite at hun var leid inn i en form for overvåking eller etterforskning av meg.

Hvordan fikk du vite dette?

Var det noen private som ville overvåke, eller firma, eller andre?

Skrevet

Hva er det som er så spesielt med deg, siden noen ville overvåke deg? Har du tilgang til sensitiv informasjon som noen var interessert i å få tak i? Slik overvåking var vel mest vanlig under den kalde krigen.

• Liker 1
Gjest 405bc...ee6
Skrevet

Firma, økonomi. At det er langt fra 007 var poenget. Det meste kommer fram med tiden. Det var jo ikke CIA som ble hyret heller. TS.

Skrevet
Gjest 405bc...ee6 skrev (4 timer siden):

Firma, økonomi. At det er langt fra 007 var poenget. Det meste kommer fram med tiden. Det var jo ikke CIA som ble hyret heller. TS.

Dette høres veldig merkelig ut synes jeg.
Og siden du er anonym så kan du vel forklare litt mer om hva dette gikk i; for nysgjerrige sjeler som meg, og sikkert noen andre 😄

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...