Spillredaksjonen Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Donkey Kong Bananza er laget av teamet bak Super Mario Odyssey Les hele saken på Gamer.no» 1
Baljepiraten Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Huff. Det lover ikke bra. Odyssey er helt klart det svakeste Mariospillet syntes jeg. Det er altfor uoversiktlig, altfor lett i starten, altfor mange powermoons å samle og det kreves alt for presis hopping og styring for å få de vanskeligste månene. Det er ikke et bra spill i mine øyne. Dessverre...
Feenyx Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Digger Odyssey, soleklart det beste 3D Mariospillet vi har fått så langt. Kommer til å kose meg masse med Bananza mens vi venter på Odyssey 2. 1
Donkey Kong Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Spent på hva Nintendo har planlagt til jul. Enig i at det neppe blir Mario. Vi vet at Metroid kommer i år, men håper det er noe mer i gjerde enn det. Metroid er i utgangspunktet et Switch 1-spill. Jeg håper fortsatt på Smash. Smash Ultimate ble laget på noen få år (er bare fire år mellom Smash Wii U 2014 og Ultimate 2018). Selv om Sakurai har vært opptatt med Kirby er det ikke utenkelig at han de siste 7 årene parallelt har jobbet med neste Smash.
Boss-Znakemaster Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Super Mario Odyssey var det første 3D Mario-spillet jeg kjøpte. Synes det var en stor forbedring fra tidligere spill som Super Mario 64 samtidig som det beholdt den samme sjarmen. Personlig er jeg enda mer glad i 2D plattformspill enn 3D, så jeg håper vi får en oppfølger til Donkey Kong Country Tropical Freeze. Etter at vi nylig fikk Super Mario Wonder håper jeg også virkelig på en Super Mario Maker 3 med mange nye forbedringer og kreativt potensiale med fiender og powerups fra serien som enda ikke er med i nummer to. Metroid Dread var et spill jeg ikke hadde noen interesse av før jeg først testet det, og da falt jeg pladask for det. Nå håper jeg Nintendo lager flere lignende spill. Gjerne remastre Metroid Samus Returns fra 3DS til Switch 2. Har spilt noen timer i Metroid Prime Remastered, så jeg er absolutt spent på Metroid Prime 4. I tillegg blir Donkey Kong Bananza en dag en kjøp for min del.
oleto Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Baljepiraten skrev (5 timer siden): Huff. Det lover ikke bra. Odyssey er helt klart det svakeste Mariospillet syntes jeg. Det er altfor uoversiktlig, altfor lett i starten, altfor mange powermoons å samle og det kreves alt for presis hopping og styring for å få de vanskeligste månene. Det er ikke et bra spill i mine øyne. Dessverre... Hehe, det er dagens hot take.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå