Tyralyon Skrevet fredag kl 06:35 Skrevet fredag kl 06:35 Nå som folk som faktisk vet hva de snakker om har fått testet Switch 2 er det vel ikke lenger tvil om at skjermen er en stor skuffelse. Maks lysstyrke på 450 nits er helt latterlig. Switch 1 var 340 nits og hvis du ikke ser forskjell på Switch 2 og en Steam Deck OLED (1000 nits) tror jeg du må få sjekket øynene dine. 450 nits er ikke nok for ordentlig HDR engang. Nintendo har ikke endret noe i forhold til å produsere billig maskinvare, men nå tar de jaggu premium pris for de også. 1
Milarwen Skrevet fredag kl 06:48 Skrevet fredag kl 06:48 (endret) 14 minutes ago, Tyralyon said: Nå som folk som faktisk vet hva de snakker om har fått testet Switch 2 er det vel ikke lenger tvil om at skjermen er en stor skuffelse. Maks lysstyrke på 450 nits er helt latterlig. Switch 1 var 340 nits og hvis du ikke ser forskjell på Switch 2 og en Steam Deck OLED (1000 nits) tror jeg du må få sjekket øynene dine. 450 nits er ikke nok for ordentlig HDR engang. Nintendo har ikke endret noe i forhold til å produsere billig maskinvare, men nå tar de jaggu premium pris for de også. Jeg er ikke overrasket. Jeg er enig at 450~nits er latterlig dårlig HDR med tanke på at dette er en bærbar maskin. Med den prisen så er det nærmest røveri at den ikke har OLED, også med tanke på HDR og batterisparing i tillegg. En god telefon i dag har lett 1000-1200 nits pb. Endret fredag kl 06:50 av Milarwen
BadCat Skrevet fredag kl 06:54 Skrevet fredag kl 06:54 Dette er ikke en test, det er et inntrykk og det er noe helt annet.
PosteMonopolet Skrevet fredag kl 06:55 Skrevet fredag kl 06:55 Synd at Nintendo har blitt en pengemaskin som utnytter fans på same måte som Champions Leauge. Etter å ha tenkt meg om så avbestilte jeg den denne overprisede maskinenen, jeg trenger ikke Switch 2 med en gang. Jeg kjøpte Switch Lite for 2000 kr på tilbud i 2020 og har fortsatt mye glede av den.
Walkyrje Skrevet fredag kl 11:19 Skrevet fredag kl 11:19 Jeg er møkka lei hele Switch 2 hysteriet. Og dog særlig på gamer.no 1
Walkyrje Skrevet fredag kl 11:25 Skrevet fredag kl 11:25 Mumitrollet1337 skrev: 7 hours ago, Fleskelars said: Hver dag på gamer.no , må man skrolle kilometer med nintendo - artikler . Hva med å lage egen gamer.no bare for dette tullet. Håper det roer seg etterhvert. Er jo gaming nyheter på gamer.no da? Kanskje surfe vg.no hvis du er ute etter krig og elendighet i stedet? Du glemte Film og serie nyheter. Gamer.no er på lik linje som VG. VG har masse info om Trump. Gamer.no om Switch 2 :)
bo1e Skrevet fredag kl 11:29 Skrevet fredag kl 11:29 Ser mange reagerer på skjermen. Noen som har switch oled og switch 2 og kan sammenligne direkte? Har sett noen bilder og switch 2 ser klart blassere og daffere ut, men bilder er ikke alltid uten videre til å stole på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå