Spillredaksjonen Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Netflix har et ellevilt halvår foran seg Stranger Things har fått dato, Squid Game ny trailer og The Witcher lurer i horisonten. Les hele saken på Gamer.no» 1
Fleskelars Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Mulig jeg er en laks mot strømmen , men sesong 2 av Squid Game var litt nedtur. 2
Walkyrje Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Fleskelars skrev: Mulig jeg er en laks mot strømmen , men sesong 2 av Squid Game var litt nedtur. Helt enig med deg. Synes egentlig det var en skikkelig nedtur. 1
Aspiranten Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Midnight Mass fra 2017 var knallbra. De siste 5 årene om ikke enda lenger bakover har ikke amerikansk film levert noe appellerende.
Zeph Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Stranger Things får endeleg ein slutt. Serien har tatt litt for lang tid og interessa dabba av. Satsar uansett på på bli underhaldt. Squid Game sesong to var ikkje like sterk, som kanskje var å vente mtp. suksessen sesong ein fekk. Me har sett battle royale-aktige spel før med døden som utfall for dei fleste deltakarane, men Squid Game kom med noko friskt, og berre det at serien er frå Sør-Korea var moro. The Witcher er ganske uinteressant. Trur eg har sett ein eller to sesongar. Det er sjeldan eg sluttar å sjå ein serie midt i, men det vart for svakt.
Lush Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Tror ikke diss står like sterk i dag, som de en gang gjorde. For min del, er det vel bare Stranger Things som er verdt å prøve seg på, så vi får en slutt på det. Squid games, kun hvis mine kilder sier det er verdt å få med seg. Witcher er over og ut. Resten her er ikke for meg. Er mer spent på hva som kommer etter disse seriene. Og om Netflix fikser havgapet av tid, mellom hver sesong. Hva skjedde med 12-20 episoder og årlige sesonger... Kvaliteten har og gått ned. Men vi har fått et par veldig interessante konsepter, til å begynne med. Stranger Things, You, Witcher, Squid Games og Star Trek. Og nå er det kun Stranger Things igjen for meg.
The Avatar Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Netflix har stått seg ganske sterkt, og er nok fortsatt fyrstevalget for store delar av befolkinga om ein berre skal ha ei straumeteneste takka være eit ganske greit tilbod til heile familien. Det er likevel heilt tydeleg at Netflix har fått mange sterke konkurrentar, og at det har blitt lengre mellom kvar gong Netflix leverer ein knallbra eksklusiv serie. (Ikkje hjelper det at også Netflix har vært litt vel overivrig i å kanselere populære seriar for tidleg, som Glow, Mindehunter, og Santa Clarita Diet som alle hadde ein ganske solid fan-base). Av seriane som no får sin fortsettelse på Netflix så er det ingen av disse titlane som eg har på må sjå lista mi. Stranger Things har for meg mista momentet sitt med alt for lang pause mellom sesongane. Samtidig er ikkje serien så god at eg prioriterer å sjå dei tidlegare sesongane på nytt for å kunne henge med i komande sesong 5. Når eg no ser at sesongen blir splitta opp så frister det enda mindre å benke seg foran TV-en i haust. Om eg kjem til å sjå sesong 5 så blir nok det i starten av 2026 når heile sesongen er tilgjengeleg. Då blir det for meg 3,5 til 4 år sidan siste episode av sesong 4 vart tilgjengeleg. The Witcher har eg falt av for lenge sidan. Det kan være at eg gir serien ein ny sjanse som fantasy serie etterkvart, men for meg som ville ha ein serie i the Witcher universet så har dei fyrste sesongane tatt seg for mange friheiter til at eg har fått det eg ville ha ut av serien. Hadde nok vært mykje betre om Netflix laga sin eigen originale serie i staden for å mistbruke the Witcher lisensen om dei ikkje ville følge bøkene uansett. Det hadde kanskje vært vanskelegare å reklamere for serien om the Witcher vart markedsført som ein ny original fantasy serie, men samtidig så fomla dei vek mange sjåarar ved å ikkje sende fyrste sesongen i kronologisk rekkefølge. Eg har respekt for det kunsteriske fortellergrepet, men ved å både skulle introdusere eit heilt nytt univers og få sjåarane til å henge med når ein omtrent saumlaust hoppar fram og tilbake i tid så var det nok mange som falt av tidleg i serien. Netflix som har den luksusen å ikkje være avhengig av sjåartal og reklameinntekter på grunn av abonnementløysinga burde i større grad tørre å fullføre dei seriane dei starter opp og ivareta dei lojale kundane som betalar månedleg for å ein gong i året få ny sesong av ein serie som treff dei veldig godt. Netflix burde i større grad tørre å være ein fristad for TV-serier som treng nokre sesonger til å bli skikkelig gode. Netflix har som sagt den luksusen at dei er ikkje avhengige av å lansere umiddelbare sjåarskuksessar, det viktigaste for Netflix burde være å bygge seg opp eit innholdsgalleri som er stort og godt nok til å holde på faste kundar. Det verste som kan skje med Netflix er om det store fleirtalet startar med jo-jo medlemsskap der ein berre har aktivt abonnement i ein måned i året fordi ein rekk å sjå alt av interesse i løpet av nokre få veker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå