peterjohn Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Hei, Hvis vi retur bombrikke til flyt i Bergen, får vi penger ? en venner fortelle meg at hvis av registert bilen fra flyt og retur bombrikke til flyt man får noen penger.
GuJoDy Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Hva står det på fakturaen din? Tidligere betalte man et depositum på bombrikke. Dette ble endret til leie. Det kan være at du har nedbetalt depositumet, dette viser fakturaen.
GuJoDy Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Jeg har ennå ikke brukt opp depositumet på privatbilene. Derfor står det både kr -5 og kr 5 på fakturaen. -Se vedlagte bilde. Dette fortsetter til depositumet er brukt opp. Mener depositumet var kr 200. 1
leticia Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Du kan gjøre det enkelt og ta en telefon til Flyt? Vet ikke hvordan det fungerer nå, men tidligere så fikk man penger hvis man sendte inn brikken, men som @GuJoDy sier så har dette gått over til å bli en abonnementsordning så vet ikke hvordan det fungerer nå... 1 1
toralfb Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai peterjohn skrev (4 timer siden): Hei, Hvis vi retur bombrikke til flyt i Bergen, får vi penger ? en venner fortelle meg at hvis av registert bilen fra flyt og retur bombrikke til flyt man får noen penger. https://flytpass.no/autopass-avtale/kjopt-eller-solgt-kjoretoy Det står brikken skal sendes i retur. Står ikke noe om penger blir tilbakebetalt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå