Sprocketfix Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Necrotes skrev (8 minutter siden): Kommer sikkert ganske så raskt, såg boksen som inkluderte strømkabelen til skjermen hadde no (Norway) på seg, så ser ut som LG har planlagt litt iallefall. Håper det ja. Dette har vært veldig rar "launch" fra LG. Skjermen har jo allerede vært på tilbud i utlandet til ca 16-17k. Og Norge har ikke fått sett snurten av den? snodig 1
Dal Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Venter og venter på denne. Fremdeles kun Multicom som selger denne i Norge? Er ikke det rart? Og nå har de nettopp økt prisen med 4000 kr også. Det er jo ikke akseptabelt i en tid der dollaren synker
Finalcell Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli (endret) Dal skrev (På 29.7.2025 den 9.30): Venter og venter på denne. Fremdeles kun Multicom som selger denne i Norge? Er ikke det rart? Og nå har de nettopp økt prisen med 4000 kr også. Det er jo ikke akseptabelt i en tid der dollaren synker Drevet å fulgt med på denne selv i noen måneder, og var nære ved å slå til i går etter jeg så Multicom hadde justert datoen til 14.08, men så ser jeg som du sier at de har oppjustert prisen noe voldsomt. Det er faktisk helt uaktuelt når man leser at amerikanere får kjøpt denne for så lavt som $1500 på diverse kampanjer. Jeg kan ikke forstå hvorfor den nå nærmer seg 30k i Norge, helt sinnsykt. Endret 30. juli av Finalcell 1
abcputt Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Necrotes skrev (På 25.6.2025 den 15.05): Fikk skjermen i dag, alt funker som forventet, men fy faen hvor stor den er. Du er fortsatt fornøyd med skjermen ?
Necrotes Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Just now, abcputt said: Du er fortsatt fornøyd med skjermen ? Absolutt, ingen klager fra meg så langt, utenom prisen så klart.
abcputt Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Necrotes skrev (3 minutter siden): Absolutt, ingen klager fra meg så langt, utenom prisen så klart. Nice, veit ikke om den skjermen passer så bra for meg siden jeg bare har en 2080 super GPU. spiller da vanlgivis på 1440P . men frister, skulle da vært litt biligere da, så klart 😛
abcputt Skrevet 4. august Skrevet 4. august Finalcell skrev (På 30.7.2025 den 14.02): Drevet å fulgt med på denne selv i noen måneder, og var nære ved å slå til i går etter jeg så Multicom hadde justert datoen til 14.08, men så ser jeg som du sier at de har oppjustert prisen noe voldsomt. Det er faktisk helt uaktuelt når man leser at amerikanere får kjøpt denne for så lavt som $1500 på diverse kampanjer. Jeg kan ikke forstå hvorfor den nå nærmer seg 30k i Norge, helt sinnsykt. Ser ut som multikom har satt ned prisen til 22 290 nå
Horge Skrevet 4. august Skrevet 4. august Det er jo et steg i riktig retning, men jeg sitter fremdeles litt på gjerdet i håp om at storebror 990 snart skal melde sin ankomst.
abcputt Skrevet torsdag kl 09:33 Skrevet torsdag kl 09:33 Så litt på LG 39Gx90Sa-W også, den går for hele 29 389 hvordan kan den være dyrere en 45GX950A-B ? 0_o
BlackBabyJesus Skrevet torsdag kl 09:58 Skrevet torsdag kl 09:58 On 7/30/2025 at 10:33 PM, Necrotes said: Absolutt, ingen klager fra meg så langt, utenom prisen så klart. Hva med kurvaturen? Blir den ikke voldsom til 2d bruk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå