Spillredaksjonen Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Slik ser Zelda ut på Switch 2 Mens vi venter på 5. juni og Nintendo Switch 2, ser vi på noen av spillene som er aktuelle med forbedrede utgaver til den nye konsollen. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Boss-Znakemaster Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Her ser man lett at Switch 1 sliter med å holde spillet flytende – selv når det går greit, ligger det fortsatt på 30 bilder i sekundet. Switch 2 kjører det derimot i 60, pluss bedre oppløsning. Jeg gleder meg til å spille dette og mange andre klassikere fra Switch 1 på Switch 2 når den kommer. 1
Markiii Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Boss-Znakemaster skrev (8 minutter siden): Her ser man lett at Switch 1 sliter med å holde spillet flytende – selv når det går greit, ligger det fortsatt på 30 bilder i sekundet. Switch 2 kjører det derimot i 60, pluss bedre oppløsning. Jeg gleder meg til å spille dette og mange andre klassikere fra Switch 1 på Switch 2 når den kommer. Ganske utrolig at de slapp spillet på Switch med så mye hakking i dette sentrale området i spillet...
Milarwen Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai 2 hours ago, Markiii said: Ganske utrolig at de slapp spillet på Switch med så mye hakking i dette sentrale området i spillet... Helt enig. Spesielt med tanke på at spillet først ble utviklet kun for Wii U. Sent inn i utviklingen bestemte de seg for å gi ut BOTW på den kommende nye Nintendo Switch også. Selv om det går litt dårligere og har lavere oppløsning på Wii U enn på Switch, burde det kjørt mye bedre på Switch. Resultatet er to versjoner av spillet som ingen av dem yter bra nok. Videoen i artikkelen er i kun 1080p med tilhørende videokompressjon, så vanskelig å dømme i grunn. Samme med den andre videoen som det er linket til. Det eneste jeg ser er masse ghosting og videokompressjon, så dette gir absolutt ingen innsikt i hvordan dette oppleves når man faktisk ser bildet direkte fra TV-en.
svenka Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Milarwen skrev (På 23.5.2025 den 15.40): Helt enig. Spesielt med tanke på at spillet først ble utviklet kun for Wii U. Sent inn i utviklingen bestemte de seg for å gi ut BOTW på den kommende nye Nintendo Switch også. Selv om det går litt dårligere og har lavere oppløsning på Wii U enn på Switch, burde det kjørt mye bedre på Switch. Resultatet er to versjoner av spillet som ingen av dem yter bra nok. Videoen i artikkelen er i kun 1080p med tilhørende videokompressjon, så vanskelig å dømme i grunn. Samme med den andre videoen som det er linket til. Det eneste jeg ser er masse ghosting og videokompressjon, så dette gir absolutt ingen innsikt i hvordan dette oppleves når man faktisk ser bildet direkte fra TV-en. Men TV’en må jo også være i 4K for å få beste oppløsning ?
Milarwen Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai 20 hours ago, svenka said: Men TV’en må jo også være i 4K for å få beste oppløsning ? Jeg har to 4K monitorer, og det ser ut som en smørje til tross for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå