Lyncs Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Disse filene tar opp veldig mye plass og jeg lurte derfor på om jeg kan slette alt som ligger i den mappen.
Lyncs Skrevet 20. mai Forfatter Skrevet 20. mai Gavekort skrev (25 minutter siden): Bruk heller opprydningsverktøyet til Windows. Hvor finner jeg det?
Kakkelfant Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Høyre klikk på disken i explorer vinduet (f.eks. C:) og velg properties, deretter velg disk cleanup under fanen "general"
Curuion Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) Finner også i insillinger: Start > Innstillinger > System > Lagring > Oppryddingsanbefalinger. Edit: Gamle disk cleanup har vist blitt fjerna fra properties, må starte manuelt med run: cleanmgr Endret 20. mai av Curuion
Lyncs Skrevet 20. mai Forfatter Skrevet 20. mai Curuion skrev (43 minutter siden): Finner også i insillinger: Start > Innstillinger > System > Lagring > Oppryddingsanbefalinger. Edit: Gamle disk cleanup har vist blitt fjerna fra properties, må starte manuelt med run: cleanmgr Jeg fant ut at "nedlastinger" utgjør en betydelig del. Er dette også midlertidige filer som jeg kan kvitte meg med eller er også programmer og andre nyttige filer inkludert i den mappen?
Curuion Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai 2 hours ago, Lyncs said: Jeg fant ut at "nedlastinger" utgjør en betydelig del. Er dette også midlertidige filer som jeg kan kvitte meg med eller er også programmer og andre nyttige filer inkludert i den mappen? Det er standardmappa når du laster ned noe fra nettleseren. Ingen programmer som lagrer noe der, så skal være trygt å slett de filene. Men kan være verd å sjekk over manuelt før sletting, fort å glemme av ting som er lasta ned man vil ta vare på.
Ryuuou Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) Bare slett alt. Ikke noe problem. Det som er i bruk kan ikke slettes uansett. Så slett det som kan og resten går ikke alikevel. Nå mener jeg denne C:\Users\''username''\AppData\Local\Temp Endret 20. mai av Ryuuou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå