Diskusjon.no Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai En liten flaske gir beskyttelse i opptil flere år.Les hele artikkelen på Tek.no her
sedsberg Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Vil ikke dette bli veldig stygt når keramikken begynner å sprekke? Keramikk er jo veldig sprøtt. Og hvordan fjerner man da den gamle keramikken? Må den pusses eller skrapes av? Høres ikke ut som gode nyheter for lakken.
Zeph Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Interessant. Eg har ikkje så lyst å bruke på tusenvis for coating lagt av andre, men dei flaskene ser ut som dei kan vare nokre år og greit å ha til fleire bilar. Nokon som har personleg erfaring med heimecoating? Eg har ein blå og ein kvit bil og bur i eit område med mykje nedbør og støvete veier, så den blå bilen er bortimot konstant skitten. Sjølv ein grundig vask med all slags produkt så er den støvete og skitten etter kort tid. Den kvite er nok like skitten, men det syns ikkje så godt.
Simen1 Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Språket vårt ødelegges. Jeg vet ikke hva dette har med hverken frakker eller keramikk å gjøre. Sannsynligvis ingenting. Skulle likt å vite hva det belegget består av og hvordan det beskytter.
Leon83 Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai 24 minutes ago, sedsberg said: Vil ikke dette bli veldig stygt når keramikken begynner å sprekke? Keramikk er jo veldig sprøtt. Og hvordan fjerner man da den gamle keramikken? Må den pusses eller skrapes av? Høres ikke ut som gode nyheter for lakken. Det er snakk om et supertynt lag som binder seg til lakken etter man har "buffet" av det overflødige med mikrofiberklut. Det er ikke sånn at det ligger et tykt keramisk "skjell" på bilen. Det blir slitt vekk av seg selv etter ganske lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå