Gå til innhold

Jeg orker ikke NRK lenger

Inntrykk av NRK  

185 stemmer

1. 1. Har ditt inntrykk av NRK blitt svekket de siste få årene?

• Nei
      97
    • Ja
      87

Anbefalte innlegg

Skrevet
Peter Johansen skrev (4 timer siden):

Jeg snakker om hvordan NRK finplukker (og manipulerer fakta i) de nyhetssakene som passer inn i deres nyhetsnarrativ

NRK venstre hit og venstre datt. Kommunister hele gjengen sikkert, i din verden.

For jeg kan ikke noe for det når jeg leser noen av dine utsagn om NRK som medium, den parallell som USA var igjennom på 50-tallet. Et irrasjonelt jag etter skygger av kommunister, og med den makt og frykt de omga seg med slik at også media måtte la seg kneble.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
14 hours ago, Kone said:

Bare forestill deg rabalderet om det hadde vært omvendt.

VG og TV2 har iallfall skrevet om saken nå.  Men med en Trump-vinkling såklart.

Mens NRK rett og slett bedriver sensur.

Fortsatt en hel gjeng her inne som ikke forstår kritikken mot statskanalen som mottar 7 milliarder?

Som liksom ikke "får med seg" sånne opplagte nyhetssaker?

Screenshot_20250913-061617.png

Endret av Bing123
Skrevet
16 hours ago, Peter Johansen said:

Beklager, men du har ikke forstått hva du har lest. Prøv igjen..

For øvrig var det et ekstremt politisk press for å formulere dødsrapporten på en bestemt måte, og så vel juryen og dommeren i rettssaken. Noe du selvsagt overser. Politifolkene gjorde absolutt en slett jobb, men han var allerede i ferd med å kveles grunnet overdose - noe politifolka burde ha forstått.

Ikke bare er du direkte uærlig, du kommer med konspirasjonsteorier du ikke kan bevise. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)

Når skal noen stanse reklamen på NRK.

NRK kan ikke sende tradisjonell reklame på sine TV- og radio-sendinger, men de kan ta imot sponsing av sports- og kultursendinger, og det er unntak for reklame på deres nettsider, så lenge nettsidene ikke har barn som målgruppe. NRK er et reklamefritt alternativ til de kommersielle kringkasterne og selger derfor ikke reklameplass. 

Reklamen om redaktørtstyrte media går både i kommersiell radio og på kommersielle plattformer. Den er å regne som en tradisjonell reklame og jeg reagerte kraftig første gangen den ble vist.

Endret av BadCat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...