Spillredaksjonen Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Mener at det å gi ut Switch 2-spill på fysisk kassett er det eneste rette CD Projekt styrer unna konsollens Game Key Cards. Les hele saken på Gamer.no» 1
MomentousMomentum Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai De har jo helt rett. I en tidsalder der alt er digitalt, er det viktig å kunne levere ett produkt fysisk. Nintendo er jo heller ikke kjent som de beste hva spillbevaring angår, og kan "når som helst" stenge nettbutikken sin. Så da sitter man der, med en kode, om 10+ år, som gjør ingenting. Med spillet på et fysisk media, kan man spille det når det skulle være, uavhengig av om man har en nettilkobling. Absolutt en bra ting!
BadCat Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Det eneste rette er å avstå fra å gi ut spill til konsollen. Jeg gikk fra å ha gledet meg til konsollen i lang tid til å miste all interesse.
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Jo mer av dette, jo bedre. Kunne og ha en "hybrid" versjon hvor hoveddelen av spillet er på kortet og trenger noe nedlsting som med flere S1 spill, men heller ha hele "driten" på ett sted som med dette. Nesten som jeg burde kjøpe spillet på nytt, selv om det blir passe tullete om jeg ikke skal spille det igjen.
AndersT2 Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Chaos_Niddhogg skrev (4 timer siden): Jo mer av dette, jo bedre. Kunne og ha en "hybrid" versjon hvor hoveddelen av spillet er på kortet og trenger noe nedlsting som med flere S1 spill, men heller ha hele "driten" på ett sted som med dette. Nesten som jeg burde kjøpe spillet på nytt, selv om det blir passe tullete om jeg ikke skal spille det igjen. Det burte vært mulig å ha ledig kapasitet på kortet, slik at nedlastede oppdateringer automatisk ble lagret der, så har man alltid siste versjon på kortet. Spesielt med tanke på at det som faktisk ligger på kortet nå om dagen ikke er ett ferdig spill, da de fleste nyeste blir oppdatert med feilrettinger. Tenk hvis CD Prosject Red hadde gitt ut Cyberpunk 2077, og man satt igjen med første slippet de gjorde av spillet som var ekstremt uferdig, og uspillelig for de fleste, i stedet for den med oppdateringen som kom noen måneder etter som gjorde spillet meget bra. (Tenker ikke 2.0 versjonen da). Da er man egentlig like langt, da man ikke har ett spill man kan spille. 1 2
Gringorilla Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AndersT2 skrev (3 timer siden): Det burte vært mulig å ha ledig kapasitet på kortet, slik at nedlastede oppdateringer automatisk ble lagret der, så har man alltid siste versjon på kortet. Spesielt med tanke på at det som faktisk ligger på kortet nå om dagen ikke er ett ferdig spill, da de fleste nyeste blir oppdatert med feilrettinger. Fantastisk god idé faktisk!
Iki Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AndersT2 skrev (3 timer siden): Det burte vært mulig å ha ledig kapasitet på kortet, slik at nedlastede oppdateringer automatisk ble lagret der, så har man alltid siste versjon på kortet. Da mister man uheldigvis tilgangen på eldre versjoner, som i enkelte tilfeller kan være bedre enn den oppdaterte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå