Gutensin Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Tussi skrev (37 minutter siden): Det betyr å dynke noen i snø Legge dem i snøen, sette seg oppå og...
Trene Arnholdt Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Det kan være så lett som å bare ha snø i handa å trykke det i ansiktet på noen. 1
Gutensin Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Trene Arnholdt skrev (28 minutter siden): Det kan være så lett som å bare ha snø i handa å trykke det i ansiktet på noen. Så enkelt som det 🤗 ofte flere i rask rekkefølge 🤗
Gutensin Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Morsomt eller plagsomt? Avhengig av om du kryner eller blir krynt?
Gutensin Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Trene Arnholdt skrev (13 timer siden): Det kan være så lett som å bare ha snø i handa å trykke det i ansiktet på noen. Noen ganger i nakken også?
Gutensin Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai Litt stas å kryne noen man var forelsket I, eller til og med bli krynt av vedkommende 😄
SpecialForce Skrevet i går, 03:04 Skrevet i går, 03:04 Det kan sikkert være forskjeller mellom landsdelene, men her er hva jeg fant i en ordbok: https://ordbokene.no/nob/bm,nn/kryne
Dr GreenDumb Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jøss,ikke ofte jeg ser kryne bli brukt.Ærru fragrenland eller?
Gutensin Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Dr GreenDumb skrev (15 timer siden): Jøss,ikke ofte jeg ser kryne bli brukt.Ærru fragrenland eller? Nei, litt sør for Oslo😀
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Holde noen nede og dra snø i trynet på folk 😀 kryne Endret 7 timer siden av Maskinfører 1
Daisy 🌸 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det betyr å døybe. Det er når man dytter snø i ansiktet på noen eller dytter ansiktet til noen ned i snøen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå