janemor Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Eg leiter etter ein film med noken ungdommer som låner en trur det er rødt feriehus på ett øde sted. De kjører innom en gammel dame som har nøkkelen. Det viser seg at denne dama er død. Så husker eg en scene der det blir dradd i ledningen til støvsugeren.
ps5 Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai 3 minutes ago, janemor said: Eg leiter etter ein film med noken ungdommer som låner en trur det er rødt feriehus på ett øde sted. De kjører innom en gammel dame som har nøkkelen. Det viser seg at denne dama er død. Så husker eg en scene der det blir dradd i ledningen til støvsugeren. Prøvde ChatGpt som gav opp og henviste til denne kanalen.
Mannen med ljåen Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Jeg limte beskrivelsen i første post inn i ChatGPT, og fikk dette svaret: Sitat Filmen du beskriver, med ungdommer som leiger eit rødt feriehus på eit øde sted og møter ei gammel dame som viser seg å vere død, minner om filmen Dead Dudes in the House (også kjent som The House on Tombstone Hill). I denne filmen kjøper ein gjeng ungdommar eit gammalt hus for å renovere det, men oppdagar snart at huset er bebodd av ei mordisk gammel dame og hennar datter. Filmen inneheld fleire skrekkscener, inkludert ein der ein støvsugarledning blir brukt på ein ubehageleg måte. Ein annan film som kan passe til beskrivelsen, spesielt med tanke på den gamle dama og det isolerte huset, er Livid (2011). I denne franske filmen følgjer vi ei ung kvinne som er heimesjukepleiar og besøker ei eldre dame i eit avsidesliggande herskapshus. Filmen har element av overnaturlege skrekk og mystikk. Dersom du har fleire detaljar om filmen, som spesifikke skodespelarar, årstal eller andre minneverdige scener, kan eg hjelpe deg vidare med å identifisere den nøyaktige filmen.
janemor Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Det er dessverre ingen av desse filmene. Syns å huske at de ikkje finner huset igjen når de drar tilbake til stedet. At gata ikkje fantes. Men de finner ett lokk med en underjordisk gang.
Mannen med ljåen Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Sitat Takk for dei ytterlegare detaljane – dei hjelper mykje i jakta på filmen du leitar etter. Basert på beskrivelsen din, er det mogleg at filmen du tenkjer på er The Hideout frå 2007. I denne filmen kjøper hovudpersonen, som tidlegare har vore innlagt på psykiatrisk institusjon, eit gammalt herskapshus for å starte eit nytt liv. Ho oppdagar snart at huset har ein mørk fortid og skjuler eit grufullt mysterium, inkludert underjordiske gangar og eit gammalt mord. Ein annan mogleg kandidat er Intermedio frå 2005. I denne filmen utforskar ein gruppe ungdommar gamle underjordiske gangar i ein forlatt gruveby, der dei møter mystiske og farlege skapningar. Filmen inneheld element som underjordiske gonger og mystiske hendingar, sjølv om ho ikkje nødvendigvis involverer ein gammal dame. Dersom ingen av desse filmene stemmer, kan det vere nyttig å vite om du hugsar noko meir spesifikt, som namn på skodespelarar, årstal, eller andre minneverdige scener. Dette kan hjelpe oss med å snevre inn søket ytterlegare. ChatGPT
janemor Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Det er dessverre ingen av desse filmene. Det er ungdommer som eg trur kjører innom ein bensinstasjon først. Han som jobber der stusser når han hører navnet på gata huset er. De drar til en gammel dame å får nøkkelen til huset som er rødt trur eg. Viser seg at dama er død og at huset ikkje finnes trur eg. De finner en dør i bakken som leder til en underjordisk gang. Så er det denne støvsuger ledningen som noen tar i.
Mannen med ljåen Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Sitat Takk for dei ytterlegare detaljane – dei hjelper mykje i jakta på filmen du leitar etter. Basert på beskrivelsen din, er det mogleg at filmen du tenkjer på er The Hole frå 2009. I denne filmen oppdagar tre ungdommar ein mystisk luke i kjellaren til det nye huset sitt, som fører til ei underjordisk verd der dei blir konfronterte med sine største fryktar. Filmen inneheld element som mystiske gonger og overnaturlege hendingar, sjølv om ho ikkje nødvendigvis involverer ein gammal dame. Ein annan mogleg kandidat er Urban Explorer frå 2011. I denne filmen utforskar ein gruppe ungdommar gamle underjordiske gangar i Berlin, der dei møter mystiske og farlege skapningar. Filmen inneheld element som underjordiske gonger og mystiske hendingar, sjølv om ho ikkje nødvendigvis involverer ein gammal dame. Dersom ingen av desse filmene stemmer, kan det vere nyttig å vite om du hugsar noko meir spesifikt, som namn på skodespelarar, årstal, eller andre minneverdige scener. Dette kan hjelpe oss med å snevre inn søket ytterlegare. ChatGPT
janemor Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Det er dessverre ingen av desse filmene. Eg hadde den på DVD men finner den ikkje. Husker kun dette gamle røde huset de kommer til etter å ha vert innom ein bensinstasjon der han som jobber der stusser når de seier hvor de skal. Så kjører de innom denne gamle dama å får nøkkelen av ho. Det viser seg seinere at ho er død og ikkje finnes. Det gjør ikkje huset heller når de drar tilbake til det i seinere anledning. Men de har tatt ett bilde som viser hvor det stod i naturen. Og finner en luke i bakken.
janemor Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai janemor skrev (55 minutter siden): Eg trur eg har funnet den. Dem var svensk og heter kjelleren.
obygda Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) janemor skrev (22 minutter siden): Da er det vel denne : https://www.imdb.com/title/tt1105281/ Endret 4. mai av obygda 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå