Gå til innhold

Spøkelse serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Enern skrev (16 minutter siden):

Hei! Jeg leter etter en serie som er fra tidelig 2000 tallet som gikk på norsk tv og TROR det var norske skuespillere. Er en spøkelse serie og vær episode var forskjellig handling. Kan noen hjelpe meg å finne navnet på denne serien? 

Eneste jeg husker er at en episode handla om ett spøkelse i ett slott 🙈

Hvis det er den, jeg heller ikke, husker navnet paa, saa var de blant annet. paa Utstein Kloster, mener jeg.

Var det Berulfsen, eller??? 

Endret av Karltorbj
Karltorbj skrev (På 3.5.2025 den 16.13):

Hvis det er den, jeg heller ikke, husker navnet paa, saa var de blant annet. paa Utstein Kloster, mener jeg.

Var det Berulfsen, eller??? 

Jeg husker ikke om det er en av de, men det så ikke kjent ut. Men for all del serien kunne ha vært på svensk eller dansk også når jeg tenker meg om!

Enern skrev (På 3.5.2025 den 16.03):

Hei! Jeg leter etter en serie som er fra tidelig 2000 tallet som gikk på norsk tv og TROR det var norske skuespillere. Er en spøkelse serie og vær episode var forskjellig handling. Kan noen hjelpe meg å finne navnet på denne serien? 

Eneste jeg husker er at en episode handla om ett spøkelse i ett slott 🙈

Kan det være? Ikke norske skuespillere, men hadde en episode om et spøkelse i er slott.43c4efea525e449e732fa00ab5529dbcdc078398d0ee9b744d53a91806513c09.thumb.jpg.40ac8f6605f311bf61873dc706d1c419.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...