Spillredaksjonen Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai World of Warcraft lar spillere gjenoppleve klassiske øyeblikk fra spillets historie Ny oppdatering gjør opplevelsen også mer tilgjengelig. Les hele saken på Gamer.no»
Feenyx Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Jeg er stolt av språket vårt, men synes ikke 'oppdragssekvens' er veldig kromulent oversettelse av 'quest line'. Oppdragskjetting hadde vært i samme gata av samme årsak. Er litt uklar på som egentlig fungerer best, men ofte er det bedre å oversette sånne ord til en hel/halv setning. "Ny samling/serie av oppdrag med/ved/rundt/for/tilhørende X" kanskje. Det sagt, jeg drar nok aldri tilbake til retail igjen. Logget på mine gamle characters i forbindelse med 20årsjubileum-event, i tilfelle det skulle være noen pets/mounts/achievements forbundet med det. Ble akutt svimmel og forvirret over hvor lite jeg kjenner igjen, til tross for at jeg spilte så nylig som Legion og BFA. Det er ingenting med retail-WoW som gir meg de gode vibbene lenger. Season of Discovery er fortsatt kos, da!
rebjorn Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai "WoW is dead", anyone? Hører fremdeles dette i ny og ne, utrolig ting å finne på å si på noe som helst tidspunkt, egentlig. Dette spillet er det mest patchede, oppdaterte, justerte, kalibrerte spillet i historien, uten sidestykke. Jeg har sagt LENGE at WoW kommer til å bare fortsette og fortsette, dette spillet er en absolutt gigant og en institusjon i seg selv. Bli ikke overrasket om WoW bare fortsetter og fortsetter, blir bedre og bedre og rett og slett overlever oss alle.
Milarwen Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) 34 minutes ago, rebjorn said: "WoW is dead", anyone? Hører fremdeles dette i ny og ne, utrolig ting å finne på å si på noe som helst tidspunkt, egentlig. Dette spillet er det mest patchede, oppdaterte, justerte, kalibrerte spillet i historien, uten sidestykke. De introduserer nå en single button assistant. En tast rotasjoner? Så forsøplet og kronglete at de gir opp å gjøre spillet mer nybegynnervennlig. Vil nødig kalle det kalibert. Endret 2. mai av Milarwen
Shaddiz Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Milarwen skrev: 34 minutes ago, rebjorn said: "WoW is dead", anyone? Hører fremdeles dette i ny og ne, utrolig ting å finne på å si på noe som helst tidspunkt, egentlig. Dette spillet er det mest patchede, oppdaterte, justerte, kalibrerte spillet i historien, uten sidestykke. De introduserer nå en single button assistant. En tast rotasjoner? Så forsøplet og kronglete at de gir opp å gjøre spillet mer nybegynnervennlig. Vil nødig kalle det kalibert. LF healer til X raid .. må kunne trykke på Single Button Assistand knappen. Vil bli sjekket... Jupps .. dette blir bra lol
Tåka Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Prøvde å spille litt WOW i fjor men det fenger ikke det minste mer, spilt det i ca 13 år før jeg ga meg men gleden ved spillet er helt borte vekk nå.
joandreas Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) Tja både eve online eller world of tanks er døende. Problemet med wow er jeg ikke gir spill 2 sjanser vanligvis. Er ikke så interessert i Grinde gjenstander lenger. Skjedde egentlig samme som da RuneScape introduserte evolution of combat og ødela nostalgien. https://youtu.be/BazitK-ZgDk?feature=shared Endret 5. mai av joandreas
GnilreG Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Tåka skrev: Prøvde å spille litt WOW i fjor men det fenger ikke det minste mer, spilt det i ca 13 år før jeg ga meg men gleden ved spillet er helt borte vekk nå. Gleden kom tilbake med hardcore og season of discovery for min del. Er noe med classic som de ikke har klart å beholde helt essensen av, selv om retail wow i utgangspunktet er et bedre spill.
Curuion Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Savner egentlig den grinde loopen som var i starten på wow. Da man hadde mer kontroll på hva og hvor mye det kan gjøres selv. Nå er alt av mmo omtrent låst til daglige oppdrag og battle pass. Tar vekk all glede av det når man må logge seg inn å gjøre slikt for holde med. Klarer ikke å forstå at one button assistant har blitt en ting. Kan like greit bare lage det som et idle spill da, der karakterer fortsetter av seg selv. Alt som trengs er å velge gear og hva som skal grinde, og optimaliser rotasjonen av skills.
BadCat Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai (endret) On 5/4/2025 at 4:11 PM, Tåka said: Prøvde å spille litt WOW i fjor men det fenger ikke det minste mer, spilt det i ca 13 år før jeg ga meg men gleden ved spillet er helt borte vekk nå. Det har aldri vært flere måter å spille på. Retail, Classic Era, Classic Progress, Season of Discovery, classic Anniversary og Classic Hardcore. Det yrer med liv og glede. Folk er engasjert som aldri før. Hundrevis var klare til å gå ZG på natta da dørene åpnet for det raidet på Anniversary Realms. Prøv i ei anna setting å få folk med på noe midt på natta. Da blir det skralt med folk. Mesteparten av moroa med WoW er den man ordner selv og sammen med folk man møter. Spillet er et rammeverk med utfordringer og muligheter, akkurat som det ekte livet. Endret 6. mai av BadCat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå