Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 18:47 Del Skrevet tirsdag kl 18:47 Anmeldelse: Lost Records: Bloom & Rage <em>Lost Records</em> er nydelig, sårt og nostalgisk ... og et fullstendig makkverk. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Både nye Life is strange of dette blir slaktet. Begynner gamer.no å bli lei av ikke voldelige spill? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 88% positive brukeranmeldelser på Steam 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden RRhoads skrev: 88% positive brukeranmeldelser på Steam Jeg elsker spillet. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Bildet på toppen av artikkelen fikk meg til å tenke på dette mesterverket av et spill. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Limbeck skrev: Både nye Life is strange of dette blir slaktet. Begynner gamer.no å bli lei av ikke voldelige spill? På ingen måte. Jeg er bare lei av spill som ikke evner å utnytte de interessante premissene sine til det fulle, spill som ikke klarer å gi historiene sine den avslutningen de fortjener. Angående ikke-voldelige spill er det ikke lenge siden jeg ga skryt til det bedagelige Wanderstop, og i fjor hadde jeg både Farewell North og Flock høyt oppe på min personlige liste over de beste spillene. :) 1 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) 55 minutes ago, Espen Jansen said: 2 hours ago, Limbeck said: Både nye Life is strange of dette blir slaktet. Begynner gamer.no å bli lei av ikke voldelige spill? På ingen måte. Jeg er bare lei av spill som ikke evner å utnytte de interessante premissene sine til det fulle, spill som ikke klarer å gi historiene sine den avslutningen de fortjener. Helt enig. Tape 1 virket lovende men jeg mista helt interessen før jeg ble ferdig med tape 2. Når et spill er så story driven, burde de lagt mest vekt på historien, ikke grafikken, for den er noe av det mest detaljerte jeg har sett noen sinne. Tape 2 er som om en innleid vikar og student med deltidstilling på Rema 1000 i helgene har utviklet resten. Endret 16 timer siden av Milarwen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Espen Jansen skrev (1 time siden): Limbeck skrev (2 timer siden): Både nye Life is strange of dette blir slaktet. Begynner gamer.no å bli lei av ikke voldelige spill? På ingen måte. Jeg er bare lei av spill som ikke evner å utnytte de interessante premissene sine til det fulle, spill som ikke klarer å gi historiene sine den avslutningen de fortjener. Angående ikke-voldelige spill er det ikke lenge siden jeg ga skryt til det bedagelige Wanderstop, og i fjor hadde jeg både Farewell North og Flock høyt oppe på min personlige liste over de beste spillene. Synd det ikke var du som anmeldte Oblivion Remaster Endret 16 timer siden av RRhoads Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 3 hours ago, RRhoads said: Synd det ikke var du som anmeldte Oblivion Remaster Haha Ja, det hadde fortjent nærmere en 5, ikke helt fantastisk som det ble oppblåst til men 5 er ok og det er mest for fps på konsoll. Pc har moddernes verden, men Bethesda kom med denne oppdateringen noe grunnet en modder som har holdt på i 13 år og for å smøre det inn fikk han en kopi av spillet gratis 😂 Men objektivt sett, hvordan oblivion kan få 10 etter morrowind, det går bare ikke om en er realistisk, men antar anmelder er yngre generasjon og nostalgi med Oblivion men litt ukritisk anmeldelse. On topic: Bloom and Rage er første spillet for min del som overgår samtlige life is strange spillene så i motsetning ønsker jeg mer fra dette universet men er opplagt det blir oppfølger men har ikke hatt avslutningen som anmelder heller. Jeg var noe usikker på Score og tenkte en 6-7 etter noe mer forventning om det overnaturlige, men floken løste seg 3 timer senere. 10 timer for en Playthrough her har man skippet en del , brukte nesten 7 timer på del 2 uten å stå fast. Grafisk imponerende, se for eksempel på de livlige øynene og deretter se på Indiana Jones hvor alle omtrent ser døde og psykopatiske 😂 Lyd kan ikke man ikke sette ned karakter på objektivt sett. Voiceact er vanskelig å sette lavere enn maks også, objektivt sett. Historie er selvfølgelig subjektiv, men her er nå min mening en god 9, dog jeg har nok hatt en noe annen avslutning og brukte mer enn 10 timer i spillet. Siste 3 timene dro OPP karakteren min fra rundt 7 til en god 9 med en god avslutning på historien hvor det er lagt opp for mer senere, men nå er spillet heldigvis populært så det er ikke til å tenke ikke skjer. Mitt trekk blir gameplay, elsker story spill som dette men det blir et trekk poeng trekk i sjangeren generelt. Det er litt merkelig at Oblivion ender med 10 og dette en 4, ingen Bethesda kan få full topp med alle bugs de har realistisk sett så det blir litt rosa briller ukritisk. Synd det ikke var noe for anmelder, var en gripende og god historie for meg med en TOPP avslutning. Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden "på grensen til et fullstendig makkverk" er altså 4/10 Ergo vil vel "fullstendig makkverk" være 3/10 Hva er da hhv 2/10 og 1/10 🤔 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Espen Jansen skrev: Limbeck skrev: Både nye Life is strange of dette blir slaktet. Begynner gamer.no å bli lei av ikke voldelige spill? På ingen måte. Jeg er bare lei av spill som ikke evner å utnytte de interessante premissene sine til det fulle, spill som ikke klarer å gi historiene sine den avslutningen de fortjener. Angående ikke-voldelige spill er det ikke lenge siden jeg ga skryt til det bedagelige Wanderstop, og i fjor hadde jeg både Farewell North og Flock høyt oppe på min personlige liste over de beste spillene. :) Takk for tips til spill. Farewell North er et nydelig spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå