Spillredaksjonen Skrevet 21. april Skrevet 21. april Bethesda bekreftar Oblivion-nyversjon Bethesda kjem med Oblivion-nytt tysdag. Les hele saken på Gamer.no» 1
herzeleid Skrevet 21. april Skrevet 21. april Ble overraskende gira på å spille gjennom Oblivion på nytt så håper på godt nytt i morgen!
TheKims Skrevet 21. april Skrevet 21. april Tror det holder med de 1000 timene jeg har i originalen. Men man må nesten se hva de har kokt i hop.
Villamozell Skrevet 21. april Skrevet 21. april Regner med at vi får en dato i morgen, tipper tidlig 2026
Tabris Skrevet 22. april Skrevet 22. april Villamozell skrev (7 timer siden): Regner med at vi får en dato i morgen, tipper tidlig 2026 Det hadde jo gitt mening siden 2026 er 20-års jubileumet til Oblivion. Men mange håper at det vil komme nå i slutten av april, for å treffe tax returns. Selv er jeg mer hyped på dette enn jeg har vært på det meste annet. Oblivion er et av mine absolutte favorittspill! Jeg kommer til å ta en feriedag når dette blir sluppet. 1
Tabris Skrevet 22. april Skrevet 22. april leifeinar skrev (1 time siden): Tolket det som at spillet slippes idag? I går kom det en announcement om at de i dag skal streame en announcement om remaken. Vi vet ikke når release date er, det er vel en av tingene vi får vite i dag.
Rosewell1983 Skrevet 23. april Skrevet 23. april (endret) Jeg selv lurer på om jeg skal kjøpte det på steam eller leie det på gamespass. First world problems Endret 23. april av Rosewell1983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå