Gå til innhold

Metkel Betew skutt og drept

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Tussi skrev (16 minutter siden):

Det er ikke uten noe som helst, venner av offeret sa at han hadde et møte med Millehaugen, tror ikke det er tilfeldig. Men uansett, samme hvor han er, så lenge han ikke går fritt i samfunnet 

I noen av de justismordene, som har skjedd opp i gjennom, var det ogsaa paastander om at tiltalte og offeret, sa mye rart.

Sitter han paa forvaring naa, paa den siste dommen?

Endret av Karltorbj
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Karltorbj skrev (14 minutter siden):

I noen av de justismordene, som har skjedd opp i gjennom, var det ogsaa paastander om at tiltalte og offeret, sa mye rart.

Sitter han paa forvaring naa, paa den siste dommen?

Ja, 21 år

Skrevet (endret)
Tussi skrev (29 minutter siden):

Ja, 21 år

Stemmer det, naa begynner det aa demre her. Det var vel diskusjon om det tidligere. Helgeperm paa forvaring.

Maa si meg enig i at det er betenkelig med perm da, selv om utvalget, som vurderer loeslatelse, maa jo gi ham en sjanse til aa tilvenne seg samfunnet, han skal ut i igjen, hvis de finner det forsvarlig.

Det er jo det som er fengselvesenet sin oppgave, er det ikke? Aa prove og integrere innsatte tilbake til samfunnet. 

Ble overrasket naar han ble mistenkt. Han ga jo sterke signaler om, paa det siste intervjuet, at han ville forbedre seg.

Personlig og det er stor sjanse for at jeg tar feil, men jeg tror ikke han har gjort det.

Endret av Karltorbj
Skrevet
Karltorbj skrev (7 minutter siden):

Det er jo det som er fengselvesenet sin oppgave, er det ikke? Aa prove paa og integrere innsatte tilbake til samfunnet.

Kanskje, men enkelte er for farlige og bør aldri slippe løs ut i samfunnet igjen.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Markiii skrev (4 minutter siden):

Kanskje, men enkelte er for farlige og bør aldri slippe løs ut i samfunnet igjen.

Helt riktig, jeg skrev proeve.

Endret av Karltorbj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...