Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Fatninja skrev (57 minutter siden):

Jeg antar dette var en sarkastisk kommentar, så du mener det motsatte av det du skriver da? 

Du mener at terskelen for å kalle folk nazist bør være lav?

Du har vel ikke noe imot å bli kalt nazist selv da?  Du er for et regime som er for jødeutryddelse i industriell skala, som er for drap på LGBTQ+- folk og du skriver vel at du har jødisk bakgrunn?   Jøder er jo nazister ifølge både wokister og Putin, som har stemplet Zelensky som nazist.

Jeg mener at de som snakker og oppfører seg som nazister med det rette kan kalles for nettopp det. 

Det regimet du mener jeg støtter som står får nazistisk tankegods er en stråmann fra din side. Israel har drevet med faenskap nede i den regionen siden de fikk landeområdet. Hvis det å støtte og kjempe for de svakes sak gjør meg til en støttespiller av et regime slik du beskriver det, vel så får det bli slik. Det israelske faenskapet har gått klinisk til verks for å utslette palestinerne. Det vil si for eks. at snikskyttere har skutt i hoder og underlivenene på barn og voksne. Så jeg tror ikke du skal snakke for mye om det å bli kalt for nazist. 

Endret av Boing_80
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
23 minutes ago, Boing_80 said:

Jeg mener at de som snakker og oppfører seg som nazister med det rette kan kalles for nettopp det. 

Det regimet du mener jeg støtter som står får nazistisk tankegods er en stråmann fra din side. Israel har drevet med faenskap nede i den regionen siden de fikk landeområdet. Hvis det å støtte og kjempe for de svakes sak gjør meg til en støttespiller av et regime slik du beskriver det, vel så får det bli slik. Det israelske faenskapet har gått klinisk til verks for å utslette palestinerne. Det vil si for eks. at snikskyttere har skutt i hoder og underlivenene på barn og voksne. Så jeg tror ikke du skal snakke for mye om det å bli kalt for nazist. 

Jeg mente Hamas.   Hamas må være det nærmeste vi har nazister i ord og handling her på jorda per i dag. 

Mikronasjonen Israel har forresten per i dag 16,8% muslimer og har toleranse for LGBTQ+ folk.   

Hva er så den jødiske befolkningen i muslimske land?   Nærmeste naboer Jordan f.eks?  0.   4 stk i Irak.  100 i Egypt. 29 i LIbanon og 20-30 i Syria.

Endret av Fatninja
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...