WiiBoy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 3 hours ago, Klote said: ... Nå ser jeg ikke lenger på Nrk, og det pga personer som bruker lisenspengene våre til å nedsnakke høyresiden i politikken. Nrk kunne feks fjernet personer som Rune Nilson, Are og Odin og Bård T Johansen, bare for å nevne noen, som åpenbart formidler en bestemt politikk. Jeg har aldri hørt andre enn Arne Hjeltnes på Tv2 uttale noe positivt om høyresiden på tv... Nå er du veldig ute å surrer. De tre du trekker frem driver underholdning, ikke nyhetsformidling. Bård Tufte og Nytt på nytt snakker aldri positivt om noen, siden det er satire. Det er jo hele konseptet. Og de tuller med alle sider i politikken. 8
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tilfeldig? Jeg tror ikke det. Macron blir stoppet fordi Trump skal kjøre forbi
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dette er hinsides barnslig! Trump har nå fjernet det offisielle portrettet av Joe Biden fra Det hvite hus. Presidentportrettene henger vanligvis i en av bygningens korridorer. På plassen der Bidens portrett skulle ha hengt, er det nå plassert en kulepenn. Dette fremgår av et innlegg fra Det hvite hus på X. https://www.nettavisen.no/nyheter/donald-trump-med-voldsomt-stikk-fjernet-bilde-av-biden-i-det-hvite-hus/s/5-95-2636731 2
Folkflesk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden "ABC sier at over 6 millioner har sett Jimmy Kimmels comeback. Ifølge Forbes har Kimmel den siste tiden gjennomsnittlig hatt 1,77 millioner seere. Onsdagens episode hadde 6 260 000". Kimmel burde nesten betalt Trump & co en slant for nesten 4-dobling av seertallet. 1
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Folkflesk skrev (10 minutter siden): Kimmel burde nesten betalt Trump & co en slant for nesten 4-dobling av seertallet. Hva med en "Big, Beautiful One Dollar Bill " ? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå