Markiii Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden sk0yern skrev (2 timer siden): Interessante diskusjoner er nærmeste fraværende på bluesky, det er handler mest om å klappe hverandre på skuldrene for å si "helt enig". Høres ut som hvordan det er for høyreekstreme på Twitter.
Skjelvgråt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 4 minutes ago, Markiii said: Høres ut som hvordan det er for høyreekstreme på Twitter. På X kan vel hvem som helst komme og si imot, uten at dem blir utestengt der. Bluesky er jo terskelen veldig lav.
Drunkenvalley Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 4 minutes ago, Skjelvgråt said: På X kan vel hvem som helst komme og si imot, uten at dem blir utestengt der. Bluesky er jo terskelen veldig lav. Tullprat, berre prøv å kalle nokon cisgendered på X. 😃
DukeNukem3d Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Markiii skrev (10 timer siden): En tilfeldig konto på Twitter påstår at Twitter er størst. Hva er kilden? Tror du på hva som helst du leser på internett eller? Og "news app"? Twitter er da ikke "news", men hører til under sosiale medier. Veldig merkelig dette her. En tilfeldig ukjent konto med null kilder som viser til en kategori Twitter ikke hører til i engang? Edit: Sant... Men når det er selveste Elon Musk selv som retweeter det så tenkte jeg han hadde belegg for å legge det ut.
DukeNukem3d Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden sedsberg skrev (8 timer siden): Folk flest i dag bruker X, TikTok, Facebook etc. til nyheter. Ikke gammeldagse, umoderne ting som aviser og etablert presse. Sånnt er for gamlinger. Har tatt runden innom VG, NRK, TV2, Nettavisen i mange år nå. Dagbladet av og til. Så jeg er en slik "boomer" eller hva det kalles 2
Sjørøver Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Reg2000 skrev (5 timer siden): Facebook drukner i AI søppel og fake news. AI har fullstendig ødelagt det lille som var verdt å se i feeden. Er det noe som bruker det til noe annet enn arrangementer lenger? Jeg bruker det som forum, der er det ganske unikt. Det har mange brukere, og man finner god hjelp. Men gruppe funskjonen suger som forum. Og det er som du sier, sykt mye søppelposter. Meta har jo en AI, men den kan ikke søke gjennom innlegg. Hadde de hatt en AI som kunne søkt gjennom innlegg og filtrere ut dritten for meg, hadde det vært gull. Synes arrangement funksjonen er blitt ganske søppel den også. Markiii skrev (5 timer siden): Nei, Threads er ikke bare IG-reposts. Har du i det hele tatt prøvd det selv? Threads er også noe helt annet enn Facebook. Som med Twitter, så er fokus på kortere innlegg. Ja, jeg er innom av og til. Men det gir meg lite nytt, de jeg følger reposter fra instagram. Jeg har nok å følge med på, så velger det bort pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå