ps5 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden On 9/8/2025 at 11:25 PM, Aetius said: https://www.nrk.no/vestland/nettbutikk-frastjalet-_ki-brikker_-for-flere-millioner-kroner-1.17558235 Så komplett bruker 1-2 uker på å godkjenne returer og likevel rekker de ikke å sjekke at 5090 faktisk fungerer på den tiden. Fantastisk.
Sjalottløk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden On 9/8/2025 at 5:31 PM, BamseMums80 said: 5900x er fortsatt en decent CPU. Bedre en det de fleste har faktisk. Ja. Har denne selv og er fornøyd, men føler at det begynner og bli tid for oppgradering, men tror jeg skal vente til AM6. Slo til på Elkjøp sitt 9070 XT tilbud. Er veldig spent på det kortet. On 9/8/2025 at 11:25 PM, Aetius said: https://www.nrk.no/vestland/nettbutikk-frastjalet-_ki-brikker_-for-flere-millioner-kroner-1.17558235 Jeg skjønner ikke slike folk som gjør ting som er helt åpenbart at man vil bli tatt for. Kanskje de ikke skjønner det, eller er i en såpass knipe der de tranger mye penger kjapt.
Kone Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden ps5 skrev (34 minutter siden): Så komplett bruker 1-2 uker på å godkjenne returer og likevel rekker de ikke å sjekke at 5090 faktisk fungerer på den tiden. Fantastisk. Vel, fra nå av tar det nok 5-6 uker 🤣
ps5 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 26 minutes ago, Sjalottløk said: Jeg skjønner ikke slike folk som gjør ting som er helt åpenbart at man vil bli tatt for. Kanskje de ikke skjønner det, eller er i en såpass knipe der de tranger mye penger kjapt. 99% sikkert organisert svindel der bakmenn - og pengene - ikke kan finnes og de som har gjennomført har fått noen småpenger og ikke har midler til å gjøre opp slik at Komplett taper alt. Det sjokkerende her er ikke (det vellykkede) forsøket på svindel men at Komplett som enorm aktør ikke har hatt rutiner for å fange dette opp (noe de garantert har på plass nå). Til sammenligning vil ikke Elkjøp ta i mot en kaffetrakter uten full løype via verksted etc.
Svein M Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg vet ikke hvordan dette fungerer. Jeg vil tro butikker sender varen til Nvidia for sjekk for hva som er galt. Og først når Nvidia sier det er reklamasjonsgrunn så får kunden nytt kort. Det virker som Komplett har sendt ut nytt kort før dette var sjekket.
simalarion Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Det som videre er trist med Komplett sitt system ang Angrerett, dette systemet lar set utnytte ang produkter som er så ettertraktet (som GPU er nå) å mange har også utnyttet dette via Finn.no, får de ikke solgt er det bare å sende inn, kjøpe nytt for å kjøre på igjen (nå er selvsagt ikke dette så atraktivt lenger av naturlige årsaker).... Jeg kunne også gjort dette å fått tilbake ganske mye penger da jeg viste at prisene kom til å roe seg når Stock gikk opp, noe jeg tenkte litt på å gjøre også men jeg ville ikke være en av "dem", alikvell forsøkte jeg å kontakte Komplett når Astral OC kom på kampanje pris for å høre om jeg kunne få tilbake mellomlegget (da hadde som forventet alle priser normalisert seg så man fikk også kort ned til 28k, som var grunnen til at jeg nesten sendte inn kortet før angrefrist gikk ut).. Men selvsagt blankt nei. Jeg valgte å ikke utnytte systemet å blir egentlig straffet for det (det er jo lett slik det føles i alle fall), noe jeg opplyste komplett om men som forventet så ble det selvsagt ikke noe mellomlegg uten Angrefrist inntakt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå