Marko Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phs25 skrev (5 minutter siden): ja, se svaret mitt under Grattis! Jeg fikk som svar at siste frist for å sende ut avslag er kl 15
phs25 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phs25 skrev (6 minutter siden): ja, se svaret mitt under Grattis! Det kan de ikke ta sjanse på med tanke på om fks Digipost skal kræsje. (Noe som skjer ofte) Noe som vi si at de ikke klarer å holde fristen om det skulle skje som igjen vil føre til avvik sak. Derfor blir det sendt ut helt i starten av uken, så de har mulighet til å rette opp feilen om noe skulle oppstå. (Jeg kan ikke si hvordan jeg vet denne infoen, men trust me🤭) og gratulerer!
phs25 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Marko skrev (5 minutter siden): Jeg fikk som svar at siste frist for å sende ut avslag er kl 15 Det kan de ikke ta sjanse på med tanke på om fks Digipost skal kræsje. (Noe som skjer ofte) Noe som vi si at de ikke klarer å holde fristen om det skulle skje som igjen vil føre til avvik sak. Derfor blir det sendt ut helt i starten av uken, så de har mulighet til å rette opp feilen om noe skulle oppstå. (Jeg kan ikke si hvordan og hvorfor jeg vet denne infoen, men trust me🤭) og gratulerer!
Marko Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phs25 skrev (4 minutter siden): Det kan de ikke ta sjanse på med tanke på om fks Digipost skal kræsje. (Noe som skjer ofte) Noe som vi si at de ikke klarer å holde fristen om det skulle skje som igjen vil føre til avvik sak. Derfor blir det sendt ut helt i starten av uken, så de har mulighet til å rette opp feilen om noe skulle oppstå. (Jeg kan ikke si hvordan og hvorfor jeg vet denne infoen, men trust me🤭) og gratulerer! Jeg håper det, men tør ikke å feiere før etter 15😅
phs25 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Marko skrev (1 time siden): Jeg håper det, men tør ikke å feiere før etter 15😅 Tørr du feire nå kanskje ? 😛
Marko Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phs25 skrev (7 minutter siden): Tørr du feire nå kanskje ? 😛 Hahah, ja nå er det tid for å feire🤣
phssøker2025- Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Betyr dette at vi er egnet eller? Tørr liksom ikke feire enda. Tenker bare at jeg har oversett melding om avslag😅
phs25 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phssøker2025- skrev (50 minutter siden): Betyr dette at vi er egnet eller? Tørr liksom ikke feire enda. Tenker bare at jeg har oversett melding om avslag😅 Ja, så lenge du ikke har fått avslaget på Digipost .og du får kun i Digipost ingen andre steder .det blir sendt ut på få sekunder etter at man trykker send.
phssøker2025- Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phs25 skrev (3 minutter siden): Ja, så lenge du ikke har fått avslaget på Digipost .og du får kun i Digipost ingen andre steder .det blir sendt ut på få sekunder etter at man trykker send. Har ikke fått noe på melding, mail eller digipost.
25PHS Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Ei jeg kjenner fikk ikke noe på Digipost, kun SMS og e-post som viser til nettsiden med opptak. Samme sted som vi meldte opp til fysiske opptak etc.
Echo35 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phssøker2025- skrev (På 3.7.2025 den 14.46): Kanskje de sender ut alle dager da uten at noen her på forumet har fått de siste dagene? Utrolig stressende å gå og vente på melding Under her?
phssøker2025- Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Echo35 skrev (17 timer siden): Under her? Er det svar til meg? Jeg har sjekket der og ikke fått noe der heller
Echo35 Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Hvis man ikke har fått noe der, så er man safe. Nå venter en ny periode med stress til hovedopptaket 20.juli
phssøker2025- Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Echo35 skrev (2 minutter siden): Hvis man ikke har fått noe der, så er man safe. Nå venter en ny periode med stress til hovedopptaket 20.juli Fjoh, klarer egentlig ikke tro det er sant😅
Marko Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli phssøker2025- skrev (1 time siden): Fjoh, klarer egentlig ikke tro det er sant😅 Hvor har du søkt og hvis jeg kan spørre Hva du har i snitt?
phssøker2025- Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Marko skrev (4 minutter siden): Hvor har du søkt og hvis jeg kan spørre Hva du har i snitt? Har Stavern, Bodø og Oslo med 54,5 i snitt. Hva med deg?
Marko Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli phssøker2025- skrev (16 minutter siden): Har Stavern, Bodø og Oslo med 54,5 i snitt. Hva med deg? 49😅. Har du Oslo sist?
Marko Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Er det noen andre her som har 49 eller lavere eller at det er bare meg? Tror dere at 49 i snitt holder til Bodø med tanke på antall søkere til Alta som vil prioritere Bodø hvis de ikke kommer inn der?
phssøker2025- Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Har Oslo sist ja Jeg er ganske sikker på at 49 holder til Bodø, er jo ikke så stor økning i søke fra ifjor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå