Gå til innhold

kjøpe Google Pixel 8a nå, eller vente?


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært på utkikk etter ny telefon, ønsker en liten kompakt telefon. Har sett på nye Google Pixel 8a, og den er perfekt for meg.
Elkjøp har lanseringstilbud hvor man får panteverdien av den gamle telefon + 1500 kr i rabatt når en kjøper ny Google Pixel 8a.
Lurer derfor på om dette er et godt tilbud, eller om jeg bør vente til den går ned i pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
anaconda skrev (16 timer siden):

Elkjøp har lanseringstilbud hvor man får panteverdien av den gamle telefon + 1500 kr i rabatt når en kjøper ny Google Pixel 8a.

Panteverdien er som regel mye lavere enn det man oppnår ved å selge den på annen måte.

Lenke til kommentar

Ser Telenor selger den til 5690 for sine abonnenter, det er omtrent den prisen utgående 7a har ligget på lenge. Jeg vil tro at 8a også lander til ca. 5500 etter hvert som nyheten legger seg litt. 

Hvis prisen du får av Elkjøp inkl. alle rabatter ender omtrent der, så høres det greit nok ut for meg. Bare vær obs på at dette pantegreiene gir deg veldig lav pris på telefonen. Du får garantert mer om du gidder selge den selv via Finn. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Panteordningen kan være gull verdt. Kjøpte en Pixel 8a til modern i går og hadde med en eldgammel HTC som jeg fikk 1500 for. Nå har hun et billig 1GB abb (145,-) så det ville ikke lønne seg med et 299,- abb for henne for å få ytterligere 1500 i avslag. Men det ble Pixel 8a til 5200, som ikke kan sies å være ille.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (45 minutter siden):

Var ikke mye Elkjøp ville gi for min 6mnd gammel Pixel 7a. Nå har jeg ikke noen planer om å oppgradere siden jeg er veldig fornøyd med telefonen jeg allerede har.

Poenget her var at Elkjøp gav 1500,- i tillegg til det du får oppgitt. Så man kan ta med en 10 år gammel telefon og fortsatt få 1500,- for den.

 

Samtidig hadde de også en deal hvor du fikk 1500,- i avslag om du signerte et nytt abonnement.

Altså fikk du 3000,- nedsatt pris på en ny telefon.

Endret av Iki
Lenke til kommentar
8 minutes ago, FriskLuft said:

Kan man kjøpe disse på elkjøp uten abonnement og få 1500 i rabatt?

1500 i rabatt med pantetelefon, og ytterligere 1500 i rabatt med 12 mnd binding abb. Men det gjaldt kun Pixel, så jeg lurer på om Google har noen tilskudd der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...